Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.302 onderwerpen in dit forum

1. mr update met cas 2

• 3 reacties
    • 831 weergaven
    • 12 reacties
    • 1,9k weergaven
  2. Welke cam voor ART?

• 8 reacties
    • 1,2k weergaven
  3. Cas studio 5 is uit 1 2 3

• 30 reacties
    • 4,1k weergaven
  4. zweedse zenders op mr1161

• 3 reacties
    • 737 weergaven
    • 24 reacties
    • 14,9k weergaven
  5. Opos in Cas2

• 4 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 2 reacties
    • 883 weergaven
  6. axxas 1 no modulefound

• 1 reactie
    • 600 weergaven
    • 11 reacties
    • 1,2k weergaven
  7. Polsat naar Nagra2 1 2 3

• 39 reacties
    • 7,5k weergaven
  8. MII kaart progr. ?

• 2 reacties
    • 709 weergaven
    • 7 reacties
    • 2,5k weergaven
  9. Ik zoek info over de knoct caart II

• 2 reacties
    • 791 weergaven
    • 10 reacties
    • 5k weergaven
  10. M2 versus platinum versus titan lol

• 0 reacties
    • 584 weergaven
  11. Cas Studio 5 Xp werkt niet

• 7 reacties
    • 1,6k weergaven
  12. fun7 proggen op mastera4 voor dragon cam

• 4 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,3k weergaven

• maar dat controleren we regelmatig   Nu is een hack van een provider vervelend maar je moest eens weten waar jouw data en gegevens staan opgeslagen   Dus hetzelfde geld natuurlijk tot op zekere hoogte ook voor de dataopslag van onze gegevens en uitverkoop van onze cruciale infrastructuur aan Amerikaanse Tech Bedrijven. (nationaal relevante gegevens alsmede private gegevens staan op servers in het buitenland)   DIGID mag in andere handen komen werd vandaag in het nieuwsbericht gemeld. Dat is niet erg als die dienstverlener 100% betrouwbaar is.    https://www.kiteworks.com/nl/beheer-van-cyberbeveiligingsrisicos/navigeren-door-amerikaanse-privacywetten-per-staat-2025/ Het lijkt op spaghetti waarbij elk sliertje een ander inzicht biedt en gebruikt wordt om de privaat persoon te evalueren voor eigen doeleinden. Waarom wel of niet veilig en betrouwbaar hangt dus af van die spaghetti draden aan elkaar knopen. Toezicht op wie wat wanneer kijkt, leest of waar naar luistert is essentieel in samenhang met TV abonnementen / providers.   Dan moet je indien je nu naar U.S.A reist je hele familie en alle kennissen maar ook je internetgeschiedenis vooraf prijs geven als gevolg van de verscherpte inreis bepalingen die de Trump regering heeft opgelegd.    Is dat minder erg dan de odido hack?
    • https://haveibeenpwned.com/
    • Ongetwijfeld zullen mij gegevens ook wel gelekt zijn,het is nu even afwachten wanneer de phishing mail''s,sms ect komen!!! Toen de hack bekend werd, kreeg mijn vrouw en mijn zoon een berichtje van Odido dat zijn gegevens waren gelekt,ik heb deze bericht niet gekregen.   
    • Kan me nog herinneren,toen ze met de nieuwe naam naar buiten kwamen ik citeer''We hebben 2 jaar achter de schermen aan de nieuwe naam gewerkt'' ik doe er een paar seconde er over😀    Toen het Odido werd ben ik er weg gegaan naar Vodafone 
  • Nieuwe aanmaken...