Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

  1. Digitech niet onder XP?

    • 5 reacties
    • 808 weergaven
  2. programeren

    • 4 reacties
    • 1,8k weergaven
  3. CAS interface geen contact

    • 8 reacties
    • 709 weergaven
    • 0 reacties
    • 752 weergaven
  4. Mr Zap zenderlijst

    • 1 reactie
    • 1,2k weergaven
  5. Free x tv

    • 7 reacties
    • 1,6k weergaven
  6. scm smartcard drive

    • 2 reacties
    • 1k weergaven
    • Sat4all vriend

    TV 4 CONAX

      • Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 2k weergaven
  7. Hex files

    • 2 reacties
    • 885 weergaven
  8. hoe krijg ik mr1.03 op mijn funcard6

    • 5 reacties
    • 1,3k weergaven
  9. axas cam terug in dreamload

    • 1 reactie
    • 671 weergaven
  10. infinity

    • 8 reacties
    • 902 weergaven
    • Sat4all vriend

    Geluid multivision 1-8 weg...

      • Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 1,5k weergaven
  11. welke cam kan daar in

    • 0 reacties
    • 405 weergaven
  12. Dragon Cam. Weet iemand iets over?

    • 5 reacties
    • 530 weergaven
  13. Magic Module of Matrix Reloaded

    • 3 reacties
    • 1,5k weergaven
  14. aston 1.03 naar nagra

    • 3 reacties
    • 630 weergaven
  15. voor de zoveelste keer Polsat

    • 4 reacties
    • 992 weergaven
  16. geen Primiere Erotiek 1 2 3

    • 32 reacties
    • 9,9k weergaven
  17. Matrix reloaden

    • 6 reacties
    • 1,1k weergaven


  • Berichten

    • Ik was net achterin de tuin om de planten in de bakken water te geven maar ben snel weer terug gegaan. Hoe verder ik in de tuin kwam hoe harder het gezoem van de muggen en dat ondanks dat mijn gehoord al aardig terug gelopen is met alle sirenes die ik al te horen heb gehad. Denk dan ook dat het er geen honderden maar wel duizenden moeten zijn dat ik dit nog moet kunnen horen. Ik heb dus hetzelfde mijn vrouw heeft nergens last van en mij hebben ze vrijwel meteen te pakken met ook enorm jeukende plekken die zelfs vaak ontstoken raken. Ik gebruik altijd nestosyl, zodra ik merk dat ik ergens gestoken wordt dan meteen een laagje van die zalf er op en vaak is de volgende dag al niets meer te voelen of te zien. Zoon die op dit moment in de Ardennen is gaf aan dat ze om 21.00 uur de eerste regenbui hebben gehad.  
    • Dat kun je nu wel zegeen "on Topic" maar ik heb AI al geraadpleegd oven een thuisbatterij inclusief omvormer en dat is deel van dit topic. Maar ik ben er nog niet want ik ga ook nog lopen dimdammen met AI wat het beste in mijn situatie is om een en ander aan te sturen middels Home Assistant. Want daar zitten veel if then else tussen. En ik heb al zeer goede ervaring met Yaml van AI. Ik zeg er wel bij, ik blijf altijd op mijn hoede. Ik heb wel eens een vraag gestedl over verdringingsventilatie, dat was voor AI toch moeilijker dan neu...  
    • Het ging over zonder airco. Die kunnen de meeste mensen zich dus niet veroorloven.   Bij een auto, voor de mensen die zich een auto kunnen veroorloven,  zonder airco gewoon de ramen open bij het rijden werkt prima tot je in de file staat , maar zelfs dan is de ramen open beter. Helaas heb je dan niet 4 emmers water in je auto voor jullie en de kinderen, wat prima zou werken.   Verhuizen  naar een woning aan de kust is idd een optie voor arme mensen in een flatje op 7 hoog  met de ramen op het zuiden.
    • Tip om bloedhete auto ff snel gebruiksklaar te maken. Eén raam volledig open draaien en kruiselingse deur 2 a 3 keer na elkaar snel open en dicht doen. Iets met druk - technisch kan ik het niet uitleggen, maar werkt.   Airco aan in de auto, maar ventilatie op hercirculatie (zoals wanneer je in een vervuilde tunnel rijdt) = motor moet minder hard werken en brandstof gebruik daalt.   Verder gewoon aan de kust gaan wonen. In mijn woning, 800 m van zee - met achtertuin uitzicht op uitgestrekte velden) is airco overbodig. 's Nachts ramen kruiselings open (overdag potdicht) en er is altijd een briesje. Zelfs gisteren niet boven 25 graden, terwijl het overdag 33 graden was.   
    • Het is erg simpel om bij hoge temperaturen je lekker te voelen als je op een hopeloze plek woont. Iets volkomen (bio)logisch dat ik leerlingen altijd aanraadde als ze in bloedhitte moesten studeren voor een toets/examen: Zet een emmer koud water naast je en hang er 1 onderarm in of zet een wasbak voor je en zet er je voeten met enkels in. Je bloed wordt gekoeld en daarmee je lichaam en je hebt geen enkel probleem bij het studeren.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...