Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.302 onderwerpen in dit forum

1. Jokercam probleem/vraag 1 2 3

• 33 reacties
    • 2,8k weergaven
    • 3 reacties
    • 962 weergaven
  2. funkaart dood?

• 3 reacties
    • 727 weergaven
  3. irdeto 1.6 naar freecam

• 3 reacties
    • 1k weergaven
    • 6 reacties
    • 1,4k weergaven
  4. Funcard vern***kt

• 12 reacties
    • 1,4k weergaven
  5. Info nieuwe kaart 1 2

• 19 reacties
    • 5,8k weergaven
  6. MM 1.02 statisch geladen (enorm)

• 7 reacties
    • 1,1k weergaven
  7. funkaart

• 0 reacties
    • 646 weergaven
  8. ART's

• 6 reacties
    • 1,1k weergaven
  9. Penta

• 1 reactie
    • 532 weergaven
  10. geen beeld op mijn nieuwe strong

• 1 reactie
    • 753 weergaven
  11. MM Module

• 0 reacties
    • 471 weergaven
  12. Pentacrypt

• 2 reacties
    • 597 weergaven
    • 12 reacties
    • 1,5k weergaven
  13. Processor files voor AT90S8515

• 1 reactie
    • 903 weergaven
  14. PENTA 1.09

• 6 reacties
    • 940 weergaven
  15. encrypted in RAS

• 1 reactie
    • 887 weergaven
  16. Seca2 FAQ

• 2 reacties
    • 86,2k weergaven
    • 1 reactie
    • 646 weergaven

• De VuDuo4kSE is nagenoeg identiek aan de Ultimo4K, dezelfde processor-architectuur en is niet bepaald een opvolger te noemen maar eerder een nieuw model.
    • Ben al heel, heel, heel lang lid en lezer van Sat4all en de sites en Zilverster was een begrip. Normaal gesproken reageer ik nooit maar voor Zilverster maken we zeker een uitzondering. Zilverster, dank voor al je info en je inzet en het ook delen van de informatie, het was een hele leuke satelliet tijd die tot heel ver terug gaat. Echt heel lang een schotel aan de muur gehad en een CD abbo met de extra's, alles meegemaakt en meegedaan, sat moest naast de cai gaan bestaan. Ook hebben we een winkeltje gehad met satelliet spulleboel, het was een leuke knutseltijd en we gaan terug tot aan Dmac, we gaan al een tijdje stil mee. Hobbies worden leuk door mensen zoals Zilverster, helaas heb ik je niet persoonlijk gekend maar diep, diep respect en geniet aan de andere kant.
    • de opvolger was de SE versie met veel betere eigenschappen. Versta die uitleg ook amper tenzij het verkoopstechniek is. Denk dat hij de tuners bedoelt met S2X ip van S2(x) die geen multistream kon
    • Puur uit nieuwsgierigheid....   Mag ik vragen waarom je dit de 'juiste eerste versie' noemt?   Het is namelijk de versie met de meest brakke drivers die er zijn, het duurt bijna 30 seconden om die in te laden......
    • RTL 4 is al heel lang alleen maar te zien via Betaal-TV.  Alleen NPO 1, NPO 2, NPO 3, NPO 1 Extra en de regionale zenders zijn vrij te ontvangen.     
  • Nieuwe aanmaken...