Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.302 onderwerpen in dit forum

1. eeprom programeren

• 0 reacties
    • 631 weergaven
  2. De inbouw Magic Cam info 1 2 3 4

• 51 reacties
    • 13,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,5k weergaven
  3. cryptoworks

• 3 reacties
    • 766 weergaven
  4. help krijg conax emu v22 niet op diskette

• 14 reacties
    • 2,2k weergaven
  5. VP 20 met picbined, ik heb problemen, wie helpt???

• 5 reacties
    • 642 weergaven
  6. copy met mastera 4

• 1 reactie
    • 565 weergaven
  7. soort programmer + kaart

• 4 reacties
    • 473 weergaven
    • 6 reacties
    • 831 weergaven
  8. axas m 5volt geven

• 1 reactie
    • 583 weergaven
  9. Voor de experts!!

• 0 reacties
    • 1,3k weergaven
  10. vastlopen ontvanger/kaart

• 4 reacties
    • 962 weergaven
  11. bericht voor Corbuis

• 3 reacties
    • 569 weergaven
  12. Via2 in Duisland

• 2 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 1 reactie
    • 845 weergaven
  13. Klonen zilver/blauwe kaart???

• 0 reacties
    • 515 weergaven
  14. Palco & Kiosk

• 1 reactie
    • 713 weergaven
  15. Axas versie 1.42

• 9 reacties
    • 1,4k weergaven
  16. Live keys via internet

• 0 reacties
    • 1,9k weergaven
  17. Echostar met irdeto cam + fun6 erin

• 1 reactie
    • 729 weergaven

• Dit zijn de gegevens, kun je daar wat mee?   Technische specificaties Anker SOLIX Solarbank 3 E2700 Pro Batterijcapaciteit: 2688 Wh Batterijtype: LiFePO4 Continu vermogen: 1200W Piekvermogen: 1800W PV-ingang: max. 3600W MPPT-spanningsbereik: 16–60V   Ik heb 12 panelen in 1 string (uit 2010 denk ik) dus zal zo'n 260 W / st zijn. (zal inmiddels wel wat minder zijn dan 260 W)
    • We spreken niet van software maar over een image voor de ontvanger, normaal kan dit via een usb stick met de image dat past op dit toestel.
    • Nee, we bouwen in Italië geen rechten op. Mijn vrouw is met een uit eigen vermogen bekostigd vroegpensioen. Formeel werkloos en zonder inkomen.   In ons geval wordt de AOW uitkering niet aangepast aan het welstandsniveau van ons woonland. En ik denk voor geen enkele AOW gerechtigde. Wel hebben we een verplichte ziektekosten verzekering vanuit Nederland (CAK) waarvan de bijdrage wordt ingehouden op AOW, pensioen en lijfrente (we hebben alle drie pijlers benut) vanuit Nederland. Hierbij worden de kosten wel aangepast aan het niveau van zorgkosten in Italië.   In het geval van mijn vrouw vallen de kosten vrijwillig bijverzekeren AOW wel mee. Anders hadden we het niet gedaan. Rekenvoorbeeld:   5 jaar te vroeg vertrekken is 10% korting. D.w.z 1.380 euro korting per jaar. Levenslang. Aangezien mijn vrouw geen inkomen heeft geldt de minimum premie 569 euro p.j. Maal 5 jaar is 2845 euro. Dit is bruto na 25 maanden volledige AOW al terugverdiend. Netto duurt het iets langer. Gezien de levensverwachting van 85 a 90 jaar is die vrijwillige verzekering een no-brainer. Statistisch gesproken gaat mijn vrouw mij ook nog eens een acht jaar overleven. Als alleenstaande krijg je meer AOW. Zo als ik het nu kan zien 20.000 per jaar. Dan is 10% korting ook relatief hoger. Dus dat pleit ook in het voordeel van bijverzekeren.   Maar goed. Dat geldt voor de inzichten van nu. Een overheid in het nauw maakt rare sprongen. Ik vrees dat het eerder minder dan meer zal worden.    
    • hallo ik heb een gigablue gekocht mijn vraag welke software kan ik het beste gebruiken ??en hoe zet ik dat erop ?mijn dank is groot heb wel al ervaring met de dm900 uhd  mvg Gerard
    • Hangt af van welke accu's je gebruikt (12V of 24V) Normaal is de vuistregel het vermogen van je panelen gedeeld door de accu spanning en dit verhogen met 25% maar dan nog moet je rekening houden met de open klemspanning van je panelen. Je regelaar moet geschikt zijn voor een hogere spanning dan wat je panelen max af kunnen geven, verder is de maximale laadstroom van belang. Dus weet je al deze waardes dan kun je daar de passende regelaar bij zoeken. Het 1e getal op een regelaar is de maximale spanning die de regelaar aan kan om een 12V accu op te laden, het 2e getal geeft de maximale stroom aan die de regelaar kan leveren om een accu op te laden.
  • Nieuwe aanmaken...