Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.302 onderwerpen in dit forum

1. Multivision 1 2

• 28 reacties
    • 5,8k weergaven
  2. Telefoon kaarten

• 3 reacties
    • 1,9k weergaven
  3. MCM ?

• 0 reacties
    • 459 weergaven
  4. Asscom Reference

• 1 reactie
    • 466 weergaven
    • 1 reactie
    • 701 weergaven
  5. magicmodule

• 5 reacties
    • 1,5k weergaven
  6. cardwriter

• 1 reactie
    • 658 weergaven
    • 3 reacties
    • 442 weergaven
    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
  7. sleutels voor premiere direct

• 3 reacties
    • 1k weergaven
  8. kaart testen ??

• 0 reacties
    • 427 weergaven
  9. JGPROG 2000

• 0 reacties
    • 791 weergaven
  10. Programmeren MAGIC MODULE

• 12 reacties
    • 2k weergaven
  11. freecam 2018

• 1 reactie
    • 629 weergaven
  12. Goldwafer

• 8 reacties
    • 1,1k weergaven
  13. irdeto 900264

• 3 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 2 reacties
    • 769 weergaven
  14. Funcard 4 mogelijkheden

• 7 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 3 reacties
    • 584 weergaven
  15. TPS en ART

• 4 reacties
    • 826 weergaven

• Dat is dan per persoon.  Ben je met z‘n vieren dan is dat €176,- Je kunt ook met BlaBlaCar gaan. Dat is nog goedkoper als het niks mag kosten.  www.blablacar.com  
    • Vwala , zoals het hoort !!   Dit zegt alles wat ge moet weten dat dit zever in pakskes is , phishing/scam !! Uw ECHTE bank hierover opbellen kan u ook helpen !!   Vorige maand kwam er een mail in mijn spambox aan: Het grappige is , ik heb zelfs geen account bij die echte bank 😁 Ook niet bij die NEP-bank 😨 De mail was in het Duits: 😨 Vertaling: Belangrijke update: uw nieuwe kaartlezer Beste klant, Vanaf 23 januari 2026 introduceren we een nieuwe en verbeterde kaartlezer. De huidige kaartlezer wordt gedeactiveerd en kan niet meer worden gebruikt. Bestel uw nieuwe kaartlezer gratis vóór 23 januari om onze diensten zonder onderbrekingen te kunnen blijven gebruiken. Vanaf 25 januari wordt een eenmalige vergoeding van € 8,95 in rekening gebracht. Bestel uw kaartlezer    En als je de adressen bekijkt , ..... 🤔, wie daar intrapt .... 😏   1 van mijn maten die trapt helaas geregeld in zulke mails , zoals hij heeft in bv Rusland nog 10000€ op de bank , maar hij moet eerst 1000€ storten , hij trapt er gewoon in !! Of een arm meisje heeft geld nodig om mama te laten opereren !! Hij probeert zelfs geld te lenen , anders komt die er niet , nou .... Ik geef hem niets , zelfs zijn ouders waarschuwen hem , maar die is dus "doof" (verstandelijke handicap) !! Hijzelf is in de 40 !! Hij lacht ermee , maar z'n rekeninginhoud .... definitief foetsie !!  
    • De website is dinsdag geregistreerd met een abuse nummer in de usa.   Dus tja, trek u conclusie.
    • Uitslag, voor wat het waard is. Opvallend is wel dat de sterkste van vorig jaar nu ook weer bovenaan staan.  
  • Nieuwe aanmaken...