Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

86.000 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 398 weergaven
    • 0 reacties
    • 395 weergaven
    • 0 reacties
    • 457 weergaven
    • 1 reactie
    • 460 weergaven
    • 2 reacties
    • 462 weergaven
    • 1 reactie
    • 498 weergaven
    • 0 reacties
    • 378 weergaven
    • 2 reacties
    • 716 weergaven
    • 0 reacties
    • 451 weergaven
    • Sat4all vriend

Een dorp ergens in Lesotho

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 337 weergaven
    • 3 reacties
    • 524 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 459 weergaven
    • Sat4all vriend

TV Show Super Ebony uit Ivoorkust

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 839 weergaven
    • 0 reacties
    • 322 weergaven
    • 0 reacties
    • 399 weergaven
    • 4 reacties
    • 617 weergaven
  1. At The Races 1 2

• 24 reacties
    • 2,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 405 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 12 reacties
    • 911 weergaven
    • 0 reacties
    • 436 weergaven

• Die eerste monteur wist kennelijk wel wat die deed. 80 dB is inderdaad iets te hoog. Als hij dat niet had gemeten dan had hij toch niet de moeite genomen om die verzwakker te plaatsten? Als ik van de juistheid van die meting uit ga dan heeft er na zijn bezoek iemand gemeend het optisch vermogen van de RFOG in jouw segment te moeten verlagen. Wellicht aan de hand van zijn verslag?    Ik moet jou in ieder geval complimenteren met je uitgebreide verslag van de gebeurtenissen. Dat maak ik wel anders mee, niet alleen op dit forum. Vaak nemen de mensen niet eens de moeite om te melden of een suggestie heeft geholpen en blijft het topic zonder "oplossing". En je hoeft voor mij geen screenshots te maken, de melding van de huidige AGC waarde volstaat voor mij.   edit 15.32u @Schotelspeller Ik bedoelde deze pagina:  
    • Berichtje van de Nederlandse overheid.   Geen gasfornuis en cv-ketel in nieuwe woningen Gaat u in een nieuwbouwwoning wonen? Dan heeft u geen gasaansluiting of gasgestookte cv-ketel meer. In plaats daarvan is het huis voorzien van duurzame installaties om te koken en te stoken. Zoals zonnepanelen, aardwarmte of warmtepompen. Dat vermindert de CO2-uitstoot. Aanpassingen in bestaande huurwoningen Woont u in een (sociale) huurwoning? Dan krijgt uw woning een aanpassing waardoor koken en stoken op gas niet langer mogelijk is. Dit gebeurt klein, met 200 tot 400 woningen per keer. Gemeenten, woningcorporaties en energieproducenten zijn hiervoor verantwoordelijk.
    • Het is je misschien ontgaan dat de EU een transitie verplicht stelt / stelde naar de niet fossiele energiebronnen (afgezwakt door Hoekstra).    
    • nieuws over het laden bron  https://www.digitaltrends.com/cars/chinese-researchers-claim-solid-state-ev-battery-can-charge-in-just-minutes/#:~:text=Researchers at the Chinese Academy of Sciences claim,global EV industry has been chasing for years.   in minuten opladen dus
    • Bijzondere situatie. TF1 voert haar kanalen voor Suisse allang niet meer aan via satelliet! M6 Group wel, daar dus. En Fifa staat erom bekend extreem veeleisend zijn met afschermen van rechten per territorium waarvoor deze door de winnende omroep waren aangekocht.   Maar, er is trouwens ongetwijfeld wegens rechtenkwesties wel al een tijdje wel degelijk al van alle drie kanalen het qaa origineel Engels geluidsspoor van verwijderd! Amerikaanse en Britse series en films dus Français only!
  • Nieuwe aanmaken...