Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

86.005 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 313 weergaven
    • 0 reacties
    • 243 weergaven
    • 0 reacties
    • 522 weergaven
    • 0 reacties
    • 804 weergaven
    • 0 reacties
    • 248 weergaven
    • 0 reacties
    • 309 weergaven
    • 0 reacties
    • 274 weergaven
    • 0 reacties
    • 259 weergaven
    • 0 reacties
    • 291 weergaven
  1. 20 W Een goudn bal

• 0 reacties
    • 463 weergaven
    • 0 reacties
    • 350 weergaven
    • 0 reacties
    • 566 weergaven
  2. 8 W Paardenraces

• 0 reacties
    • 344 weergaven
  3. 8 W Kaart ALSTOM

• 0 reacties
    • 609 weergaven
  4. 8 W Rome

• 0 reacties
    • 380 weergaven
    • 0 reacties
    • 446 weergaven
    • 0 reacties
    • 412 weergaven
    • 0 reacties
    • 341 weergaven
    • 0 reacties
    • 468 weergaven
    • 0 reacties
    • 339 weergaven

• https://www.bnr.nl/nieuws/internationaal/10603972/verwoestende-drone-aanval-op-moskou-slaat-diepe-deuken-in-poetins-imago   Naar verluidt (Russische bloggers) door eigen vuur (afweer), dus niet door Oekraïens,
    • Nu gaat het mij erom of je die moderne D klasse versterkers hebt staan zoals reeds genoemd. Maar er zijn meer merken en zuinige versterkers = Amplifiers 
    • Ah ok, heb zo een kaart liggen en wil het misschien weer eens gebruiken mits ik het weer actief kan krijgen.
    • En weer een slachtoffer van het milieu. Alles wat leuk is wordt stap voor stap onmogelijk gemaakt.   De 42e editie van de Ballonfiësta in Barneveld gaat dit jaar niet door. Het evenement stond gepland van 26 tot en met 29 augustus, maar de organisatie ziet zich genoodzaakt een streep door de editie van dit jaar te zetten vanwege problemen met de vergunningen.   De Provincie Gelderland stelde een Omgevingsscan Natuur verplicht in het kader van de Omgevingswet. Daarop is in mei een quickscan uitgevoerd door ecologen.   De Ballonfiësta is al 42 jaar traditie in Barneveld. Het evenement begon in 1982 met tien luchtballonnen, naar aanleiding van het herdenkingsjaar rond Jan van Schaffelaar.   Bron
    • Wat bedoel je daar mee ? De eerste kleuren TV van philips was (meen ik) 300W en dan kon je de kachel wel wat lager zetten inderdaad. Maar dat was een flinke kast, 500W in een klein kastje daar kun je op koken.
  • Nieuwe aanmaken...