Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.984 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 550 weergaven
    • 2 reacties
    • 611 weergaven
  1. 16 oost Tafeltennis

• 0 reacties
    • 346 weergaven
  2. 33 oost testcard KPN

• 0 reacties
    • 394 weergaven
    • 0 reacties
    • 531 weergaven
    • 0 reacties
    • 624 weergaven
  3. 0.8 west skieen

• 0 reacties
    • 390 weergaven
    • 4 reacties
    • 772 weergaven
  4. 10 E Doppelpass Live

• 0 reacties
    • 363 weergaven
  5. 10 oost na schiet partij

• 0 reacties
    • 255 weergaven
  6. 7 E Testkaart JT 0041 JAPAN

• 0 reacties
    • 242 weergaven
  7. 7 oost SKIEEN

• 0 reacties
    • 448 weergaven
  8. 7 oost SNOW Boarden

• 0 reacties
    • 305 weergaven
    • 0 reacties
    • 545 weergaven
    • Sat4all vriend

0,8 west Afschuwelijke lampenkap in beeld

• Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 608 weergaven
    • 0 reacties
    • 395 weergaven
  9. 39 oost Dr. Dich

• 0 reacties
    • 423 weergaven
  10. 0,8 west 4 camerabeelden

• 0 reacties
    • 385 weergaven
    • 0 reacties
    • 343 weergaven
  11. 15 west msnbc

• 0 reacties
    • 384 weergaven

• Play is al een koper voor, Gert Verhulst heeft het zelf al eens gemeld. streamz is de moeite niet waard om kwijt te zijn, daar krijg je maar een peuleschil van Paramount aanbod, en in wat kwaliteit ook,  de rest kan je grotendeels gratis bekijken na 2 a 3 weken.
    • Ik heb in mijn netwerk 2 dreamboxen staan. Een DM920 en een DM525. De DM525 gebruikt een fallbacktuner  met de zenders van de DM920. De DM525 gebruikt de HDD van de DM920 voor opnames via een mountpoint naar de HDD van de DM920 (media/hdd) Nu wil ik dat de DM525 ook de EPG van de DM920 gebruikt.   Op de DM920 gebruik ik EPG-Import. Deze plugin staat ook op de DM525.   OP de DM525 heb ik bij Menu, Instellingen, Systeem, EPG de locatie van het EPG bestand staan op media/hdd/epg.dat Ook als ik bij de instellingen van de fallback tuner instel dat zenders en EPG moet worden ingelezen krijg ik een foutmelding voor het inlezen van de EPG. De zenderlijst word wel geïmporteerd   Wie heeft er een how-to?       
    • Toch is er sprake dat play en streams in gevaar komen , lees maar eens de laatste berichten in de digitale krante 
    • lees eens duidelijk wat er gemeld wordt, het is gewoon om Liberty Global een kantoor te hebben voor de 2 kleine landen samen als 1, telenet blijft telenet en Ziggo blijft Ziggo in hun respectievelijke land,  er gaat geen aanpassing komen aan zenders voor beide landen, enkel het TV Box gebeuren dat volledig zal samenkomen voor beide landen dat er al was maar nu komt alles officieel samen, het systeem van de digicorder en digibox wordt ook afgebouwd zodat ze enkel 1 systeem hebben van Liberty Global. dan kunnen ze bij Liberty Global alles beter aanpassen voor de tv box in belgie en Nederland vanuit Nederland wat nu al was.
  • Nieuwe aanmaken...