Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!


86.007 onderwerpen in dit forum

    • 1 reactie
    • 427 weergaven
    • 1 reactie
    • 344 weergaven
    • 0 reacties
    • 596 weergaven
    • 0 reacties
    • 667 weergaven
    • 0 reacties
    • 389 weergaven
  1. Ncrv Stand.nl Telecom2D 8 west

    • 2 reacties
    • 398 weergaven
    • 0 reacties
    • 401 weergaven
    • 0 reacties
    • 459 weergaven
    • Sat4all vriend

    58°W UFO of ??

      • Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 1k weergaven
    • 2 reacties
    • 415 weergaven
    • 0 reacties
    • 293 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,2k weergaven
  2. 7 oost testcard RAI TG 3

    • 0 reacties
    • 373 weergaven
    • 0 reacties
    • 240 weergaven
  3. Beelden van een rivier Hispasat 30 west

    • 0 reacties
    • 211 weergaven
  4. Bigbrother sirius 5 oost

    • 0 reacties
    • 281 weergaven
  5. id: CBS-NY STBY eutelsat W2 16 oost

    • 0 reacties
    • 221 weergaven
  6. id: Teracom Swe-018 eutelsat W3 7 oost

    • 0 reacties
    • 355 weergaven
    • 0 reacties
    • 260 weergaven
    • 1 reactie
    • 480 weergaven


  • Berichten

    • Hier nu 29 in de kamer maar het voelt binnen nu warmer aan dan buiten dus alles open gegooid met de ventilatoren op volle snelheid om koele lucht naar binnen te krijgen. Vandaag nog wel boven het platte dak van de keuken een extra zonnedoek opgehangen op 80 cm boven het dak zodat de zon niet direct op het dak kan branden en het onder dit doek nog kan ventileren. Maar je merkt wel dat het warm is, was net in 2 supermarkten om water en watermeloen te kopen maar er was alleen nog maar bubbeltjes water en wat suikermeloen. De verkoopster gaf aan dat ze rond de middag al de laatste watermeloenen hadden verkocht en dat ze hoopten dat er maandag nieuwe geleverd zouden worden.   Tegen muggenlarven helpen een paar druppels slaolie ook prima, dat vormt een laagje over het water zodat de muggenlarven niet meer kunnen ademen en dan ben je ze ook zo kwijt.
    • Was 50 jaar geleden voor mij ook geen probleem geweest maar geloof het in de ochtend bij een dergelijke temperatuur na een uur wel bij het spitten en zagen in de tuin. Ren sinds 5 jaar ook niet meer van winkel naar winkel maar wandel rustig.
    • Lekker heet in de frietkot🥵 
    • Was ook niet te verwachten.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...