Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!


86.007 onderwerpen in dit forum

    • 0 reacties
    • 256 weergaven
  1. 10 Oost een Sjeik

    • 0 reacties
    • 990 weergaven
  2. 7 oost CHEVC3

    • 0 reacties
    • 459 weergaven
  3. 7 oost cycbc3 4.2.2

    • 0 reacties
    • 355 weergaven
    • 0 reacties
    • 398 weergaven
    • 0 reacties
    • 535 weergaven
  4. 7 Oost Az-Twente

    • 8 reacties
    • 959 weergaven
  5. 16 oost verslaggever zoekt ?

    • 0 reacties
    • 660 weergaven
    • 0 reacties
    • 511 weergaven
    • 0 reacties
    • 693 weergaven
  6. 7 oost wedden dat duits 4 2 2

    • 0 reacties
    • 552 weergaven
    • 0 reacties
    • 829 weergaven
  7. AZ - FC Twente

    • 1 reactie
    • 933 weergaven
    • 3 reacties
    • 706 weergaven
  8. 7 Oost Een soort skischans

    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 785 weergaven
    • 0 reacties
    • 533 weergaven
  9. 7 Oost Handbal

    • 0 reacties
    • 413 weergaven
    • 0 reacties
    • 934 weergaven
  10. 16 oost muziekprog.

    • 0 reacties
    • 529 weergaven


  • Berichten

    • Hier nu 29 in de kamer maar het voelt binnen nu warmer aan dan buiten dus alles open gegooid met de ventilatoren op volle snelheid om koele lucht naar binnen te krijgen. Vandaag nog wel boven het platte dak van de keuken een extra zonnedoek opgehangen op 80 cm boven het dak zodat de zon niet direct op het dak kan branden en het onder dit doek nog kan ventileren. Maar je merkt wel dat het warm is, was net in 2 supermarkten om water en watermeloen te kopen maar er was alleen nog maar bubbeltjes water en wat suikermeloen. De verkoopster gaf aan dat ze rond de middag al de laatste watermeloenen hadden verkocht en dat ze hoopten dat er maandag nieuwe geleverd zouden worden.   Tegen muggenlarven helpen een paar druppels slaolie ook prima, dat vormt een laagje over het water zodat de muggenlarven niet meer kunnen ademen en dan ben je ze ook zo kwijt.
    • Was 50 jaar geleden voor mij ook geen probleem geweest maar geloof het in de ochtend bij een dergelijke temperatuur na een uur wel bij het spitten en zagen in de tuin. Ren sinds 5 jaar ook niet meer van winkel naar winkel maar wandel rustig.
    • Lekker heet in de frietkot🥵 
    • Was ook niet te verwachten.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...