Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!


86.007 onderwerpen in dit forum

  1. 7 oost handbal

    • 0 reacties
    • 443 weergaven
  2. 7 Oost Paarden concours

    • 0 reacties
    • 367 weergaven
  3. 7 oost Ajax - Vitesse

    • 7 reacties
    • 703 weergaven
  4. waar is az - twente *DELETED*

    • 3 reacties
    • 443 weergaven
  5. Paardensport 5 Oost sirius

    • 1 reactie
    • 308 weergaven
  6. Bobslee eutelsat W3 7 oost 4:2:2

    • 0 reacties
    • 408 weergaven
  7. 7 e HARRACHOV ski jumping

    • 0 reacties
    • 358 weergaven
  8. 7 oost TES E-120

    • 0 reacties
    • 367 weergaven
    • 0 reacties
    • 691 weergaven
  9. 7 oost Feyenoord - PSV

    • 0 reacties
    • 728 weergaven
    • 0 reacties
    • 824 weergaven
  10. Satnet testkaart Telecom2D 8 west

    • 0 reacties
    • 592 weergaven
  11. Ergens in studio Telecom2D 8 west

    • 0 reacties
    • 393 weergaven
  12. France3alpes Telecom2D 8 west

    • 0 reacties
    • 870 weergaven
  13. 10 oost HOL 170

    • 0 reacties
    • 736 weergaven
    • 0 reacties
    • 494 weergaven
    • 0 reacties
    • 652 weergaven
  14. 7 e snowboard 4.2.2

    • 0 reacties
    • 827 weergaven
  15. 7 oost langlauf

    • 0 reacties
    • 280 weergaven
    • 0 reacties
    • 280 weergaven


  • Berichten

    • Hier nu 29 in de kamer maar het voelt binnen nu warmer aan dan buiten dus alles open gegooid met de ventilatoren op volle snelheid om koele lucht naar binnen te krijgen. Vandaag nog wel boven het platte dak van de keuken een extra zonnedoek opgehangen op 80 cm boven het dak zodat de zon niet direct op het dak kan branden en het onder dit doek nog kan ventileren. Maar je merkt wel dat het warm is, was net in 2 supermarkten om water en watermeloen te kopen maar er was alleen nog maar bubbeltjes water en wat suikermeloen. De verkoopster gaf aan dat ze rond de middag al de laatste watermeloenen hadden verkocht en dat ze hoopten dat er maandag nieuwe geleverd zouden worden.   Tegen muggenlarven helpen een paar druppels slaolie ook prima, dat vormt een laagje over het water zodat de muggenlarven niet meer kunnen ademen en dan ben je ze ook zo kwijt.
    • Was 50 jaar geleden voor mij ook geen probleem geweest maar geloof het in de ochtend bij een dergelijke temperatuur na een uur wel bij het spitten en zagen in de tuin. Ren sinds 5 jaar ook niet meer van winkel naar winkel maar wandel rustig.
    • Lekker heet in de frietkot🥵 
    • Was ook niet te verwachten.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...