Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.990 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

Viering van de Noroez in Koerdistan

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 3,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 13,8k weergaven
    • 0 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 3,6k weergaven
    • 1 reactie
    • 3,2k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 7,4k weergaven
    • Sat4all vriend

Voetbal : matchen EL ( main feeds )

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 6,8k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 10,5k weergaven
    • 1 reactie
    • 3,3k weergaven
    • Sat4all vriend

De verkiezingen in Israel

• Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 4,8k weergaven
    • 0 reacties
    • 4,2k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 4,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 15,1k weergaven
    • 1 reactie
    • 12,5k weergaven
    • 1 reactie
    • 2,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 1 reactie
    • 2,9k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 4k weergaven

• BBC zit echter in steeds grotere financiële nood (men zegt massaal de license fee op) dus het kan hard gaan.   ik kan in de zuidwestelijke hoek van NL vaak de FM zenders uit Norfolk, Tacolneston, eruit filteren op FM. 89,7 91.9, 94.1 en 99.3.
    • Een schip met een defect kanon, dat schiet op. Ik ben inderdaad in dit soort zaken een buitenstaander, ik heb destijds wel mijn dienstplicht vervuld, maar niet bij de marine. Maar het is gewoon een raar idee om een oorlogsschip met een defect kanon naar de Straat van Hormuz te sturen. 
    • Nou, in Engeland zijn ze helemaal niet zo snel met oude broadcast opdoeken dus dat duurt echt nog wel. Maar beide kan ik hier niet ontvangen. Wat wel lukte is de stream naar de autoradio. Dat klinkt 100 keer beter dan LW maar het is net of je ineens naar iets heel anders luistert. Je kunt het ook pauzeren of terug naar het begin. De latency is meer dan een minuut! Het lijkt meer op een podcast dan een broadcast. Dat is het in feite ook niet en ik vind dat helemaal niet gaaf!   Ik heb de gesproken aankondiging van uitschakeling ook gehoord! Later dit jaar wordt gezegd, geen concrete datum nog.
    • 7°E 12704 V 7200 Aut  ID: GesAdtec6 uit Mexico City
    • Ook bij YouFone is alleen BBC NL beschikbaar in het goedkoopste (standaard)pakket. BBC One en BBC Two zitten in het aanvullende Comfort+-pakket.   https://www.youfone.nl/thuis/zenderoverzicht?_gl=1*17poyls*_up*MQ..*_gs*MQ..*_ga*MTk5MjA2ODUzNi4xNzc2NDUzNTE2*_ga_ZCJVLV10HT*czE3NzY0NTM1MTYkbzEkZzAkdDE3NzY0NTM1NTYkajIwJGwwJGgxMTEzNDQ0NjQ.&gclid=EAIaIQobChMI5ouAhM31kwMV45ZQBh2koxgNEAAYASAAEgJ1yPD_BwE&gbraid=0AAAAADK1lEiCSY76M7XcHiSPielQ1Ervi    
  • Nieuwe aanmaken...