Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.977 onderwerpen in dit forum

• 42 reacties
    • 6k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,2k weergaven
  1. Lettergrootte in Davinci 5

• 3 reacties
    • 669 weergaven
  2. [gemini-2.20] hispasat & softcam

• 0 reacties
    • 1,5k weergaven
  3. View Image 15-09-05 uitgebracht [DM500]

• 0 reacties
    • 752 weergaven
  4. [DM500] mhwepg oproepen

• 1 reactie
    • 1,1k weergaven
    • 1 reactie
    • 647 weergaven
  5. Scartswitch foutmelding op DM-500S

• 5 reacties
    • 788 weergaven
    • 0 reacties
    • 757 weergaven
  6. [emu] Camd 3.795

• 7 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 8 reacties
    • 802 weergaven
  7. flashen, ipadres, flashwizard pro

• 1 reactie
    • 555 weergaven
  8. SF IMAGE R109.1 ... 15/09/05

• 6 reacties
    • 977 weergaven
  9. boot menu FWZ pro is verdwenen

• 9 reacties
    • 925 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 5 reacties
    • 854 weergaven
  10. Hoge spanning op F-connector

• 6 reacties
    • 1,3k weergaven
  11. mp3 op dreambox zetten

• 6 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 796 weergaven

• klopt ook bij lygnsat niet meer aanwezig
    • Goed dat het werkt, alle gewenste zenders kunnen ontvangen worden?   Op je foto zie ik nog steeds niet dat je signaal hebt en 11355 wordt op de Hotbird helemaal niet gebruikt op dit moment.   Wat was nu het probleem en de oplossing? Dat de schotel niet waterpas stond?
    • Goed nieuws voor miljoenen huishoudens met satellietontvangst: De ARD en de satellietoperator SES hebben hun langdurige samenwerking op lange termijn verlengd. Daarmee is verzekerd dat de programma's van de ARD ook de komende 13 jaar in de gebruikelijke HD-kwaliteit via de populaire Astra-positie blijven ontvangen.   https://www.digitalfernsehen.de/news/empfang/satellit/zukunft-gesichert-ard-verlaengert-partnerschaft-mit-ses-sehr-langfristig-1179364/
    • lijst was upgeladen hoor en XML up to date gezet want anders kregen we geen uitslag op de sat niveaus . Is niet de eerste keer dat ik van openpli overga naar openvix en dan alles wel werkt. Hier staan al mijn boxen al jaren op openvix en bezoeker boxen met problemen zet ik daar ook op al was het maar om te testen.Ook meteen de zgemma van het forumlid up to date gezet
    • of gewoon een zenderlijst downloaden was misschien ook al voldoende geweest .. en een bug kan altijd bij elke software  als de antenne niet aangesloten is dan staan de sats er normaal nog steeds in  je hebt ook geregeld als je ergens een software download dat er maar enkele sats in zitten ..en die hebben wij hier eigenlijk niet van toepassing  maar het probleem is opgelost dat telt
  • Nieuwe aanmaken...