Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.976 onderwerpen in dit forum

1. Dreambox FAQ op het dreambox forum 1 2

• 17 reacties
    • 2k weergaven
    • 6 reacties
    • 1,5k weergaven
  2. Teletekst RuDream 1.08.2 doet het niet

• 2 reacties
    • 535 weergaven
  3. Newcamd in SF Team image installeren

• 9 reacties
    • 981 weergaven
  4. Dragon cam initialiseert iedere zoveel minuten

• 0 reacties
    • 512 weergaven
  5. problemen radegast in combinatie met cd kaart

• 7 reacties
    • 699 weergaven
    • 5 reacties
    • 972 weergaven
  6. Timeshiften op een dreambox

• 6 reacties
    • 999 weergaven
  7. dreambox 7000 0f 7020 1 2

• 25 reacties
    • 3,4k weergaven
  8. Benchmark SNR AGC per Zender en Sat

• 6 reacties
    • 1k weergaven
    • 5 reacties
    • 1k weergaven
  9. compact flash slot ? 1 2

• 17 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 4 reacties
    • 750 weergaven
    • 12 reacties
    • 1,3k weergaven
    • Sat4all vriend

[5620]wat kan ik allemaal op een NFS-server kwijt?

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 654 weergaven
    • 8 reacties
    • 944 weergaven
  10. divx op dreambox

• 7 reacties
    • 1,2k weergaven
  11. Interne Flash update voor Dreambox

• 2 reacties
    • 744 weergaven
    • 4 reacties
    • 644 weergaven
    • Sat4all vriend

Planet Choc

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 725 weergaven

• Ik heb een andere coaxkabel gebruikt tussen antenne en controllerbox, het werkt nu. Ook een software update gedaan, er staan 2 bestanden in de zip file, try and error welke het is. Let op als je dit doet verandert ook de volgorde van 2 LNB's. Nu een nieuwe originele selfsat kabel bestellen. Probleem opgelost!
    • In de landen waar jullie nu graag tanken o.a. België, Duitsland en Spanje bepaalt de staat mede de koopprijs aan de pomp. Daar komt dan nog accijns bij en die kan flink verschillen. In Nederland mogen de oliemaatschappijen de branstofprijzen bepalen, en met de vastgestelde procenten per liter "spekken", zij dus den Haag. Ik vind dat ze de automobilist die niet zonder z´n auto kan, wel wat tegemoet mogen komen, en dan, wij zijn "den Haag" maar niemand hier, vraagt zich af wat er met dat extra geld gedaan wordt, of heeft een suggestie. 
    • Komisch dat men D66 dat succes nog steeds niet gunt inzake klimaat. Kijk je ook nog even naar de Gemeente verkiezingen?  
    • Jetten staat toch vooral al jaren bekend als zijnde "klimaat drammer"?  Welnu zie je gelijk waar hij en zijn politieke club voor staat.  En de automobilist zich maar scheel betalen, ook de mensen die op aardgas zijn aangewezen trouwens.  En de belastingdienst, eh de staat zelf, is de lachende derde, hoeveel miljarden aan BTW etc. wel niet extra binnen komen.  En dan vertikken om een deel hiervan aan alle gebruikers ten goede te doen komen? Ze zouden simpel de energie gewoon tijdje op het lage BTW tarief kunnen zetten, blijft er met deze absurde hoge prijzen nog meer dan voldoende aan belastingen binnen komen.    Ik ben nu dan zelf wel in de gelukkige omstandigheid dat mijn begin oktober 2025 bestelde EV naar  verwachting medio mei afgeleverd wordt.  En het goede is, ondanks dat we in NL ook ruim motor rijtuigen belasting moeten betalen bij een EV, dat deze dan maar "een" 1335 kenteken gewicht heeft.  En de auto zeg maar van maart tot einde oktober, mischien wel half november, op mijn eigen geproduceerde zonne energie kan laden. 
    • Afgelopen week en gigablue uhd quad gekocht. Ik zit er nu mee dat ik de toets tv/radio niet actief krijg.  Kan iemand me vertellen hoe je dit kunt oplossen.
  • Nieuwe aanmaken...