Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.976 onderwerpen in dit forum

1. flash wizzard

• 0 reacties
    • 924 weergaven
  2. [600PVR] Eénzenderweergave EPG

• 5 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 6 reacties
    • 954 weergaven
    • 0 reacties
    • 532 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 6 reacties
    • 956 weergaven
  3. [7025] Stroomverbruik van dreambox en server(s) 1 2 3 4

• 52 reacties
    • 16,6k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 4 reacties
    • 915 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,1k weergaven
  4. [5620S] laag geluid

• 2 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 838 weergaven
    • 16 reacties
    • 4,5k weergaven
    • 0 reacties
    • 560 weergaven
  5. [7025+] blijft opstarten na ip adres ingave.

• 9 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 849 weergaven
    • 6 reacties
    • 2,8k weergaven
    • 2 reacties
    • 757 weergaven

• bouwvakkers zijn woordblind this side up begrijpen ze niet eens     en daarmee is ook de helft verkeerd aangebracht bij steenwol of glaswolplaten zelfs een ernstige fout   tja kwaliteitsborging Nederland
    • gevonden op www  Om het Samsung tv-scherm uit te schakelen of een screensaver te tonen tijdens het radioluisteren, gebruikt u de Ambient Mode voor sfeerbeelden (via Samsung.com en www.aiscreen.io.en2nl.search.translate.goog). Voor echt uitgeschakeld beeld, zoekt u in de instellingen naar opties voor "Scherm uit" of "Afbeelding uit" (via Best Buy). De screensaver start automatisch ter bescherming, maar kan niet volledig worden uitgeschakeld (via Samsung Ambient Mode: Druk op de Home-knop, selecteer Ambient Mode om foto's of kunst weer te geven terwijl de radio speelt.
    • What is radio-browser? ja ik vind niet direct een duidelijk antwoord als ik eerlijk ben snap ik hun uitleg niet, waarom ga ik dat allemaal verzamelen? Om er nooit naar te luisteren? Dan moest ik 500 jaar oud worden om er dan een ervaringswaarde aan te kunnen toekennen!   Sinds 2010 gebruik ik internet radio en heb eens een keer of vier vijf nieuwe streams gevonden die bij me passen, overigens radio Maria en radio Bloemendaal is er niet bij. 😜
    • uhm, ja nog even daarover; de makers van Lazerus zijn zelf voor de distributie verantwoordelijk en hebben wellicht te weinig zin capaciteit en geld om de laatste versie ook op linux te porteren OF en vergeet dat niet, er waren minder bugs in de linux versie ten opzichte van de windows versie! Dat zul je toch zelf moeten gaan uitzoeken als het je ernst is om linux te blijven gebruiken.    
    • Ik zet Wine er altijd gewoon via Programmabeheer op? Net even gekeken voor je, ik had Mint 22.2, gisteren ge-updated naar 22.3, staat inderdaad Wine 9 op. Geen idee waarom, werkt goed.
  • Nieuwe aanmaken...