Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39971 onderwerpen in dit forum

• 2 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 0 reacties
    • 556 weergaven
    • 6 reacties
    • 3.5k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.2k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 14 reacties
    • 2.7k weergaven
    • 3 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 48 reacties
    • 8.4k weergaven
    • 16 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 10 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 19 reacties
    • 3.5k weergaven
    • 20 reacties
    • 3.2k weergaven
    • 1 reactie
    • 946 weergaven
  1. [7000S] nabilosat v06 en opname met CCcam

• 1 reactie
    • 877 weergaven
    • 1 reactie
    • 881 weergaven
    • 2 reacties
    • 836 weergaven
    • 7 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 8 reacties
    • 2.3k weergaven
  2. [all] Hoe CCcam instellen om SexView kaart te delen?

• 6 reacties
    • 2.9k weergaven
    • 7 reacties
    • 4.2k weergaven

• bij mij beide opties niet. ik heb pli8.3 en kan nergens de optie vinden van fastscan uitschakelen ik moet wel zeggen dat de canal digital lijst nu al 2 dagen niet komt opdagen.
    • Ja roken kan ernstige gevolgen hebben. Tot op persoonlijk relatie niveau aan toe. Maar ik zou wel willen weten of er bij die flat brand niet gewoon sprake was van een ontplofte lithium accu van de elektrische step bijvoorbeeld. Zal wel nooit uit de mond van een bewoner worden uitgesproken gezien zijn aansprakelijkheid verzekering polis. En ook niet van de kwaliteitsborging die het gebouw heeft moeten begeleiden tijdens opbouw aan de hand van de building code van V.A.E.
    • ja die kende ik ook al. Is echter niet meer beschikbaar.   Maar er is gelukkig genoeg humor via youtube of mediathek te vinden uit ons buurland. bijvoorbeeld deze (tijdens de zomerpauze van de heute show)   een waar verhaal
    • Ik kan nog wel iets grappigs vertellen met die sigaretten 🚬 peuken.  In mijn begintijd in Dubai woonde ik alleen in zo’n appartementen gebouw.  Was gemeubileerd. Op de 2e verdieping. Mijn huidige vrouw (toen mijn vriendin)  heb ik bij MBC Group leren kennen. Op een gegeven moment zijn we samen gaan hokken. Ze ging soms de hort op met vriendinnen en kwam dan weer terug en daarna zaten wel eens op het balkon wat te drinken en dan vond ze telkens weer sigarettenpeuken. Dit terwijl ze wist dat ik niet rookte.   Omdat ze super jaloers is stond ik iedere keer weer onder de verdenking dat er andere vrouwen bij me op bezoek waren geweest tijdens haar afwezigheid.  Ik wist ook niet waar die k*t-peuken vandaan kwamen. Tot op een gegeven moment terwijl we daar zaten er een peuk naar beneden kwam dwarrelen en landde op ons balkon. Toen was het raadsel opgelost.  Ik ben toen gelijk naar de security mensen gegaan en die zijn op onderzoek uitgegaan welke gasten dat waren en hebben maatregelen genomen.  We moeten er nog wel eens om lachen. 🤣 
    • https://eenvandaag.avrotros.nl/doe-mee/wat-levert-de-navo-top-nederland-eigenlijk-op-en-andere-vragen-beantwoord-160524   Beestachtig hoe Wilders tegen Schoof te keer ging op X, omdat Schoof zich achter de protesten schaart. Een riool aan vuilspuiterij. En hij gaat maar door. En dan ook nog zoveel virtuele zetels.   https://www.nu.nl/politiek/6359341/forse-kritiek-op-pvv-plan-halveren-eigen-risico-nadelig-voor-kwestbaarsten.html   Op je vingers was dit meteen al na te tellen: lengte/breedte verhaal. Wilders wist dit natuurlijk best met zijn 25plus jaren politieke ervaring.   En  die Cindy zei een paar dagen later doodleuk dat dat fictieve tientje wel kon wachten als die fictieve grote toestroom asielzoekers van ome Geert maar werd aangepakt.   Allemaal virtuele waarheden voor de bühne, en dan nog 33 zetels in de peiling voor een beroepsvolksmenner is best wel zorgwekkend. Verifieerbare feiten doen er kennelijk niet toe.       
  • Nieuwe aanmaken...