Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.6k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.7k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47518 onderwerpen in dit forum

1. C+ PW MET DUBBLE KAARTLEZER

• 0 reacties
    • 503 weergaven
  2. MTV 2 Pop

• 0 reacties
    • 645 weergaven
    • 0 reacties
    • 1.3k weergaven
  3. gepatched maar geen beeld op pw

• 13 reacties
    • 1.4k weergaven
  4. komdernietuit5400 1 2

• 19 reacties
    • 828 weergaven
  5. TMIPS processor Humax-serie

• 0 reacties
    • 697 weergaven
    • 4 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 7 reacties
    • 574 weergaven
  6. humax 5400 patch

• 1 reactie
    • 663 weergaven
  7. HIC 1.01.10 en Parental Control

• 0 reacties
    • 819 weergaven
  8. Dolby surround Humax 5400

• 3 reacties
    • 617 weergaven
  9. decoder

• 0 reacties
    • 476 weergaven
    • 1 reactie
    • 1.5k weergaven
  10. [Strong] Strong code

• 4 reacties
    • 814 weergaven
  11. [Nokia 9500] nokia 9500 s

• 4 reacties
    • 525 weergaven
    • 1 reactie
    • 411 weergaven
    • 2 reacties
    • 2k weergaven
  12. 5300 met irdeto ci

• 3 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 1 reactie
    • 1k weergaven
    • 1 reactie
    • 607 weergaven

• Zoals ik al schreef het is een externapparaat welke op de USB poort is aangesloten. Sound blaster G5. Dit apparaat werkt perfect op beide pc`s Maar bij uitschakelen pc blijft op 1 pc het apparaat lampje branden. op de andere pc gaat dit na uitschakelen netjes uit.
    • Niet helemaal waar. Leclerc zat op 5 seconden achter Antonelli en kwam al vele ronden lang niks dichterbij. Nadat Hamilton eindelijk voorbij Leclerc werd gelaten werd de achterstand naar Antonelli wel degelijk elke ronde kleiner, maar het ging langzaam. Door DRS kon Leclerc nu natuurlijk gemakkelijk aanhaken bij Hamilton. Hamilton bracht Leclerc zo dichter naar Antonelli dan hij op eigen kracht kon realiseren.   Maar de call om Hamilton voorbij de laten was minstens 4 ronden te laat, 4 ronden waarin Hamilton zijn banden met een zachtere compound en dus meer grip, maar ook meer slijtage,  aan het verprutsen was achter Leclerc. M.i. waren die 4 ronden verschil cruciaal voor het feit dat Hamilton het gat naar Antonelli niet tijdig kon dichten. Een tactische fout van Ferrari, en niet voor het eerst.
    • @Sprietje Dat is idd de constructie die ik heb. Ik kan geen andere mast plaatsen helaas. De huidige mast is (als ik zo jouw verhaal lees) dan idd te smal. Doorgaans staan hier (in italie nog veel voorkomende) hark antennes op. De mast zelf is wel sterk genoeg. Volgende maand ben ik weer in Italie en ga ik aan de gang met de zelftappers etc.
    • Beste rick245   De pijp waar je schotel aan vast zit is vrij dun en dat terwijl het best een flinke schotel is. Hoe kleiner de pijp van diameter is, des te makkelijker zal de schotel over de pijp verdraaien. Eigenlijk zou je geen kleinere pijpdiameter moeten gebruiken dan 38mm, liefst 48mm. Kun je een dikkere pijp plaatsen? Verder kun je de klembeugel van de schotel met een parker aan de mast vastzetten nadat die eerst ongeveer goed is uitgericht. Het handige van het vastzetten van de mastklem is dat je de schotel daarmee ook heel precies kunt sturen door de moeren aan de ene kant iets los te zetten en aan de andere kant iets aan te draaien. Dat hoef je alleen aan de bovenste mastklem te doen. De onderste mastklem zet je pas vast als de schotel met de bovenste klem goed staat uitgericht. Tevens kan de schotel met zo'n parker ook niet meer verdraaien met een harde wind. Let er wel op dat de mast ook vast genoeg staat anders verdraait niet alleen de schotel maar ook de mast. Zet de mast zelf ook met een parker vast. Mogelijk heb jij het probleem dat niet de schotel op de mast verdraait maar dat de mast zelf niet goed vast staat en die dus mee verdraaid.  
    • @Tonskidutch   Dank voor je antwoord. Het is de onderste schotel (Gibertini). De andere is van TIM (italiaanse KPN) voor het internet. Het is een huis uit 1600 en een schotel aan de buitengevel vind ik niet echt mooi . Dat is ookde reden waarom de airco ook op dak staat . Die blijft wel goed staan 🙂 maar zelftappende schroeven heb ik wellicht er niet op zitten dus die zal ik er op gaan zetten.   Is het plaatsen van rubberen strips nog een optie tussen de haken en de paal ?? P.s. de andere paal rechts is van de buren 
  • Nieuwe aanmaken...