Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.6k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.7k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47518 onderwerpen in dit forum

1. Nieuwe Eycos software.

• 3 reacties
    • 3.3k weergaven
  2. humax 5100 hangt

• 3 reacties
    • 611 weergaven
  3. 5020 hdtv

• 2 reacties
    • 636 weergaven
    • 5 reacties
    • 1.2k weergaven
  4. Mogelijkheden Mutant 200s 1 2

• 21 reacties
    • 2.7k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.1k weergaven
  5. FantacyTeam 2.13.6 Neumo Edition Released

• 13 reacties
    • 4.1k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 10 reacties
    • 7.4k weergaven
  6. [TF5500PVR] Hoe zenderlijst erin voor tvv en cd?

• 1 reactie
    • 595 weergaven
  7. PLi-Helenite.RELOOK.400S 1 2 3

• 36 reacties
    • 7.4k weergaven
  8. [Konig sdcr10] Is deze te patchen?

• 0 reacties
    • 1.1k weergaven
  9. inverto werkt niet 1 2 3

• 30 reacties
    • 7.5k weergaven
    • 62 reacties
    • 15.7k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.2k weergaven
    • 8 reacties
    • 2k weergaven
  10. HDCI 2000 op standby

• 5 reacties
    • 1k weergaven
    • 6 reacties
    • 874 weergaven
    • 10 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 1 reactie
    • 956 weergaven

• Inderdaad. Ik betaal ook niet meer dan 10 to 11 euro voor een krat van 24 flesjes. En dat voor Krombacher of Warsteiner. Straks nog een krat van 12 flessen Coca-Cola gehaald voor € 9,99
    • Ik loop naar het einde van mijn beroepskarriere.  Zeg uiteraard niet: „na mij de zinvloed” Nog een paar maanden en ik ben met pensioen. Met 70.  Dan gaat bij mij het interesse terug. Ik kijk nu uit naar veel reizen en zien met mijn vrouw.  Dan is dat KI voor mij minder van interesse. Mijn opvolger zal er mee aan de gang gaan.   
    • hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** Met Opera: Il Barbiere di Siviglia Deze Met Opera-productie uit NY wordt in bioscopen vertoond als een samenwerking tussen de Met Opera en het Royal Ballet & Opera. Het zal live worden vertoond als een Met Opera-presentatie op 31 mei en herhaald op 3 juni als een RB&O-relay.   Deluxe Music voegt in juli animeserie toe Vanaf 7 juli 2025 pakt de Duitse muziekzender Deluxe Music het anders aan en zendt voor het eerst in zijn 20-jarige geschiedenis ook fictieve content uit. In samenwerking met distributeur Peppermint Animé is een nieuwe serie aangekondigd : de "Deluxe Anime Summer Special" , met geselecteerde animeseries. “Deluxe Anime Summer Special” wordt van maandag tot en met woensdag in het avondtijdslot uitgezonden vanaf 22:00 uur. De eerste is de serie "Sword Art Online" , die na een lange pauze ook weer op de Duitse televisie terugkeert. Vanaf 23.00 uur wordt de donkere fantasy-manga "Akama Ga Kill " uitgezonden, terwijl de tekenfilm "Gun Gale Online" zijn televisiepremière beleeft op de gratis te ontvangen televisie. Er volgen in de zomer nog meer series. Het eerste seizoen van "Kimetsu no Yaiba" zal naar verwachting in september worden uitgezonden en zal samenvallen met de première van de film "Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba" . Eutelsat Hot Bird 13F/G - 13° Oost: Een infoband op 11355 verticaal roept op om over te schakelen naar transponder 11785. Het is dus te verwachten dat de zenders op 11355 verticaal binnenkort worden uitgeschakeld.
    • Ik was destijds best wel geïnteresseerd om Bioloog te worden, maar dat werd het niet. En toch is het nog een passie voor onze flora en fauna geworden.
    • Het varieert van 3,80€ tot 12€ voor een sixpack bier blikjes. Over kratjes bier maar helemaal gezwegen.   En als je goed kijkt naar de voorraad in de supermarkt, gaan de meeste bierdrinkers dus voor de goedkoopste optie. Terecht dat Heineken en consorten veel te duur zijn. Inflatie? Ja koekoek.    
  • Nieuwe aanmaken...