Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.6k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.7k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47518 onderwerpen in dit forum

1. Ventilator in de Relook 400s

• 8 reacties
    • 1.4k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 19 reacties
    • 2.9k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 1 reactie
    • 771 weergaven
  2. [Xtreme] Onthoud de zenders niet

• 0 reacties
    • 1.3k weergaven
  3. [Comwell MC40] Laat geen updates door op viaccess kaart

• 5 reacties
    • 2.6k weergaven
    • 10 reacties
    • 1.7k weergaven
  4. [Kathrein UFS 910]

• 5 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 13 reacties
    • 4.9k weergaven
  5. problemen met herkennen van computer nulmodemkabel

• 2 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 8 reacties
    • 1.2k weergaven
  6. [TF5000CI] Menulijst TF5000CI

• 5 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 14 reacties
    • 3.1k weergaven
  7. hoe install de nieuwste hot to

• 2 reacties
    • 1.8k weergaven
  8. [TF5510pvr] EPG problemen Klopt nooit

• 9 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 26 reacties
    • 2.8k weergaven
    • 7 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.6k weergaven
  9. actuele lijst astra 1,2,3 en hotbird

• 1 reactie
    • 1.2k weergaven
    • 4 reacties
    • 864 weergaven

• Heb je dat met de andere ATA wel werkend gehad? Vergelijk de programmering dan eens.   Is er voor VoIP geen VLAN nodig?
    • Voor zover ik weet niet als beide tuners dezelfde satellieten ontvangen of, als er wel verschil is tussen de tuners, als je zapt op dezelfde satelliet.
    • Helaas ben ik er nog niet (zou eigenlijk nieuw onderwerp moeten beginnen) Want de Engelse zenderlijsten gaven veel zenders zonder signaal. Dus: Hele Astra 2 opnieuw gedownload. Maar er kwam weinig binnen. Geen ITV, helemaal niets, geen channel 4 en maar 2 BBC zenders: nummer 1 en 2. Plus nog wat rotzooi. Klinkt heel dom, maar ik zit altijd met de frequentie instelling van dit menu: SAT/TP bewerken. Zou het daaraan liggen? Er staat:   Satellietnaam: bijv. Astra 2 Frequentie: Wat vul je in? Druk je op de frequentie die er staat, dan komt er een lange lijst. Is er per satelliet een voorkeurs frequentie?? Symbol Rate: onvderlicht: niet te wijzigen. Polarisatie: Verticaal/Horizontaal Modulatie: kies uit DVB-S DVB-S2/QPSK of /8PSK FEC: diverse instellingen mogelijk Pilot: Aan/Uit Wijzig satellietnaam: blanco OPSLAAN   Als ik bij Channel 4 wil downloaden is voor het zoeken ook een submenu voor handmatig. Ik typ in: 10936 (lijst van 16/5/25) Verticaal 23000 3/4 en hij vindt niets. Deze frequentie staat niet in de grote lijst die ik in bovenstaand menu kan oproepen. VRAAG: wat doe ik fout dat ik ook bijv. alle ITV zenders niet kan downloaden en maar een paar BBC zenders? (Of die LNB goed is doorgemeten?? Ik kan dat niet nagaan of het ding toch wat zwakjes aan het worden is.)  
    • Hallo, ik zou graag weten of het in de vu+ dou2 met 2 sattuners mogelijk is snel tussen de twee tuners te schakelen, zonder steeds naar het instellingen menu te gaan om daar dan de voorkeurtuner te wijzigen en op te slaan.
  • Nieuwe aanmaken...