Ga naar inhoud


DVB-T / DVB-T2 / DAB

Informatie en vragen over DVB-T(2) en DAB


2351 topics in dit forum

    • 8 reacties
    • 21.4k weergaven
    • Sat4all vriend

    DLD: DVB-T aan, Analoog uit?

      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 2.3k weergaven
  1. Zenderaanbod KPN TV versus Digitenne

    • 9 reacties
    • 6.3k weergaven
  2. Handleiding Hauppage 2540

    • 1 reactie
    • 4.1k weergaven
  3. Vrt in de Ardennen?

    • 13 reacties
    • 11.1k weergaven
    • Sat4all vriend

    Freeview UK , mogelijk in B/NL ?? 1 2 3

      • Sat4all vriend
    • 36 reacties
    • 16.7k weergaven
    • 6 reacties
    • 3.6k weergaven
    • 11 reacties
    • 8k weergaven
  4. Internet via digitenne??

    • 6 reacties
    • 7.1k weergaven
  5. Maar 1 opname met Hauppage 2540t

    • 1 reactie
    • 5.5k weergaven
  6. Ontvangst Purmerend ??

    • 3 reacties
    • 5.6k weergaven
  7. Antenne Digitenne

    • 1 reactie
    • 4.9k weergaven
    • 2 reacties
    • 4.2k weergaven
  8. Hoeveel smartcards???? 1 2

    • 15 reacties
    • 11.2k weergaven
  9. 2e TV op kpn samsung tuner??

    • 3 reacties
    • 5.7k weergaven
    • 0 reacties
    • 6.2k weergaven
    • Sat4all vriend

    Ontvangst Duitsland vanuit NRW

      • Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 5.9k weergaven
  10. DVB-T pci kaart

    • 3 reacties
    • 6.9k weergaven
  11. DVB-T in Zweden

    • 2 reacties
    • 4.8k weergaven
    • 2 reacties
    • 5.5k weergaven


  • Berichten

    • Kan dat VIX image op je Zgemma receiver gecodeerd en/of gedecodeerd opnemen met een CI+ ? Ik weet niet of de CI+ van die Noors TV provider dat toestaat, maar als je dat wel kunt is het mounten middels NFS de allermakkelijkste methode om de hdd's vise versa in het netwerk beschikbaar te maken.   De Newnigma dm8000 kan via een "extra regel" in de fstab aan de zgemma mounten (maar dan moet je de zgemma wel altijd ingeschakeld laten / standby) Het toevoegen van zo'n regel is met DCC_E2 . exe heel eenvoudig. http://www.bernyr.de/dcce2/ via tabblad ftp Andersom gaat nog makkelijker met VIX naar de dm8000 via de netwerkbrowser een NFS mount naar die dm8000 aankoppelen.   Aankoppelen met NFS heb ik hier op forum jaren lang als eenvoudigste methode uitgelegd. je moet alleen kijken of je die NFS-server apart moet laden op de images van de receivers en je moet kijken of dan de export file aangepast moet worden voor een vrije toegang.   voorbeeld fstab mount (die fstab staat in de map /etc) IPadresZgemma:/media/hdd/movie /media/net/ nfs rw,nolock,tcp 0 0 dus kijkende naar het IPadres van de Zgemma 192.168.178.100:/media/hdd/movie /media/net/ nfs rw,nolock,tcp 0 0 als je dat opslaat en de dm8000 laat herstarten via menu dan is de Zgemma's hdd zichtbaar in je filmlijst en opnamepad bij de Newnigma.     oud draadje als linkje  
    • Je twijfelt weer!! Jammer dat het seizoen van de droomfabriek afgelopen is, anders had ik je nog opgegeven. Je maakt het uw eigen moeilijk, niet bij nadenken en uitvoeren, je hebt alle info. Welke lnb in de schotel? Een single lnb of een twin lnb (lnb met 2 onafhankelijke uitgangen) als je Tuner A en B wil voorzien van zijn eigen coaxkabel. En sluit nu godverdomme eindelijk uw coaxkabel eens aan op Tuner A en vul de gegevens daar in, zoiets leid alleen maar tot fouten. Een schotel met motor zet je pas op Tuner B als je al een vaste schotel hebt met meerdere lnb's op Tuner A. Dat een schotel van 1 meter een beetje nauwkeurig zou luisteren, en dan? mm werk, dat is het altijd. Is het daarom dat je nu ineens afkomt met GPS coördinaten, je gaat dat eerst omrekenen of wat? Om tot hetzelfde resultaat te komen als bij Dispointer. Alsof dat enig verschil zou uitmaken. Je hebt de coördinaten al meerdere keren gekregen, vul ze in en ga uitrichten.  
    • Ik hoor mijn ventilator nagenoeg nooit in werking komen en dat komt mede omdat de intel iCore een specifiek laag stroomverbruik heeft en dus maar weinig warmte ontwikkeld. Dus er is al een kwestie die je zult moeten overwegen => welke CPU je gaat aanschaffen , dan begint het stapelen van noodzakelijkheden en behoeften.  
    • Normaal wel, je moet de schijf van de andere ontvanger mounten aan de ontvanger waar je wil kijken en omgekeerd.   Ik wwet niet meer of die oude Newnigma een manier heeft waar je automtisch kan mounten. Daarvoor moet je in het netwerk menu zoijn.   mvg
    • Een jonge kameel, papegaai en krokodil hangen een beetje rond in de dierentuin tot een giraffe plots over hun verblijf buigt en vraagt "waar gaan jullie van de zomer naar toe met vakantie"? De kameel, papegaai en de krokodil kijken elkaar eens waarop de kameel zegt. "mijn vader kan goed lopen", "mijn moeder kan goed lopen", "mijn opa en oma kunnen goed lopen", "dus het zal wel een wandel vakantie worden". De jonge papegaai zegt "mijn vader kan goed vliegen", "mijn moeder kan goed vliegen", "mijn opa en oma kunnen goed vliegen", "dus het zal wel een vlieg vakantie worden". De jonge krokodil denk even na en zegt dan "Ja lopen gaat mij toch en beetje moeilijk af" Hij kijkt dan naar zijn poten en zegt "met deze vleugels zal ik ook wel niet ver komen" Daarna zegt hij verdrietig "zwemmen", "dat kan ik wel", "maar dan moet ik wel eerst dagen lopen om bij de rivier te komen". Terwijl hij een traantje weg pinkt omdat hij nergens goed in is roept plots de papegaai "maar je vader heeft een grote bek", "je moeder heeft een grote bek", "je opa en oma hebben een grote bek". De krokodil kijkt de papegaai aan en vraagt "ja en?", "wat heb ik daar dan aan?" "Nou" roept de papegaai, "kan kun je toch altijd nog naar Duitsland"
×
×
  • Nieuwe aanmaken...