Ga naar inhoud

De rokende soldeerbout

Hier alles over reparatie, modificatie & zelfbouw

5.676 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 764 weergaven
    • 1 reactie
    • 830 weergaven
    • 3 reacties
    • 754 weergaven
    • 8 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,2k weergaven
  1. philips 28pt900 bass geluid

• 2 reacties
    • 660 weergaven
    • 10 reacties
    • 5,8k weergaven
    • 24 reacties
    • 4k weergaven
  2. Sony KV-A2921D probleem.

• 8 reacties
    • 2,7k weergaven
  3. Gezocht Cardreaderchip TDA8007BHL/C2 1 2

• 17 reacties
    • 3k weergaven
    • 5 reacties
    • 7,4k weergaven
    • 0 reacties
    • 737 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,6k weergaven
    • Sat4all vriend

PCB layout software

• Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 892 weergaven
    • 5 reacties
    • 828 weergaven
    • 11 reacties
    • 1k weergaven
  4. Voedingsprobleem ipod. iemand oplossing

• 0 reacties
    • 700 weergaven
  5. Blauw scherm Philips 70WA6213/03

• 7 reacties
    • 1,5k weergaven
  6. laptop defect, maar wat?

• 4 reacties
    • 894 weergaven

• Bij Magenta TV krijgt je 3 streams.  Ik heb het Magenta abonnement op mijn naam staan in Duitsland op mijn adres daar en mijn beide dochters hebben ieder een stream ook in Duitsland.  Ikzelf kijk hier in de Emiraten via een VPN  verbinding.  Dit werkt prima. Al zeker 3 jaar.  Ben er uiterst tevreden mee.    Doe ik hier iets illegaals? Behalve die VPN verbinding dan ?
    • Dat is dan een legitieme reden voor de omroepen om geen gigantische kapitalen neer te leggen voor de doorgifte.  
    • Dit dus.   Gebruiksvoorwaarden base tv   1.3. Door uw registratie voor, en/of gebruik van, de Dienst stemt u ondubbelzinnig in met de toepasselijkheid en de inhoud van deze Gebruiksvoorwaarden en verbindt u zich ertoe deze na te leven.   2.1. BASE verleent aan BASE digitale TV-Klanten een persoonlijk, tijdelijk, niet-exclusief en niet- overdraagbaar recht om de Dienst te gebruiken voor uitsluitend privédoeleinden.     Dat is voor de wet geen overtreding, maar een misdaad.   Of je je aan de wet houdt of voor een geldelijk gewin gaat is aan jou. Je wilt dus wel kijken, maar niet betalen, duidelijk.   Ik oordeel niet, ik stel alleen vast. Op den duur is alleen het gevolg van deze handelswijze, dat het aantal gelijktijdige streams beperkt gaat worden waarvan huishoudens de dupe gaan worden.
    • Dat is geen vochtschade. De print is behandeld met een product waar het pluis van de droogkast blijft inhangen. 
    • Kan Max er met zijn boot heen...
  • Nieuwe aanmaken...