Ga naar inhoud

De rokende soldeerbout

Hier alles over reparatie, modificatie & zelfbouw

5.677 onderwerpen in dit forum

1. voeding dvd kiss 500 defect

• 6 reacties
    • 590 weergaven
    • 1 reactie
    • 889 weergaven
    • 5 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 8 reacties
    • 2,9k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 7 reacties
    • 4,2k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 6 reacties
    • 3,8k weergaven
    • 1 reactie
    • 870 weergaven
    • 5 reacties
    • 1k weergaven
    • 2 reacties
    • 747 weergaven
  2. Fabrieksmenu Philips plasma/

• 4 reacties
    • 2,6k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 876 weergaven
  3. Philips TV: Alleen geluid boven de 33

• 14 reacties
    • 3k weergaven
    • 3 reacties
    • 4,4k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,5k weergaven
  4. gezocht voor AEG wasmachine irc48c30v triac

• 4 reacties
    • 2,7k weergaven
    • 7 reacties
    • 7,9k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,3k weergaven

• Hoi,   Vandaag crashte plots onze openatv tv ontvanger na een mislukte update, gelukkig had ik een backup klaar, alles teruggezet........ Oef eindelijk alles weer werkende, dacht ik nog even zenders op andere satelliet proberen, en Moteck VBOX2 geeft onmiddelijk Err 2. Natuurlijk toen ik dit het eerst zag dacht ik, shit mn ontvanger zal fout zitten, maar alles gecontroleerd, alles is perfect!   Dus dacht even de motor manueel bedienen via VBOX, en bam direct Err 2.   Dus morgen vandaag maar eens kijken als er wat meer licht is.   De motor van de schotel is best oud, ik heb deze nooit weten vervangen, maar was volgens mijn vader ooit eens kapot gegaan... Dus wellicht voor mijn tijd... Maargoed, dus Err 2 zou inhouden dat de moteck geen pulsen krijgt van de motor. Maar dit kan ofwel dus zijn dat de motor defect is, of dat het contact dat de pulsen geeft kapot is.   Dus mijn idee lijkt morgen kijken of de motor iets van beweging heeft bij aansturen van de Moteck? En daaruit verder zien of het de contacten zijn, of de motor, of eventuele bekabeling..   Maarja, ik dacht ik ga dit topic toch al even posten :).   Maar nu eerst slapen 😴   Alvast bedankt Met vriendelijke groetjes
    • zoietsdus dAN   <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/OznBbtrTrX4?si=QEiMqHbS47qY-2zL" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin" allowfullscreen></iframe>
    • Wel goed schoonmaken S39 is agressief en vreet op den duur de aansluiting weg. 
    • Een verklaring kan zijn dat men hier de oude TV antennes op de betreffende zendmast gebruikt.  
    • Waarom zou men op sommige plaatsen horizontaal gebruiken ? ( bij DVB-T net zo in Duitsland ) En wat is polarisatie m ?   Bij een rotor kun je met een extra lager meer stevigheid krijgen, niet bij alle typen rotor mogelijk.
  • Nieuwe aanmaken...