Ga naar inhoud

Software

Alles over software (Windows, mac os, linux, android)

13.422 onderwerpen in dit forum

• 4 reacties
    • 841 weergaven
  1. 3 com

• 5 reacties
    • 545 weergaven
    • 5 reacties
    • 767 weergaven
  2. Win 98 Second edition

• 8 reacties
    • 735 weergaven
    • Sat4all vriend

sinds kort nieuwe spamkiller

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 859 weergaven
    • 7 reacties
    • 964 weergaven
    • 11 reacties
    • 1,2k weergaven
    • Sat4all vriend

Ik krijg er een dikke .......... van. Inbraken 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 32 reacties
    • 6,7k weergaven
  3. bestanden uitpakken

• 7 reacties
    • 766 weergaven
  4. router met dreambox

• 4 reacties
    • 685 weergaven
  5. Xp automatisch uitschakelen

• 6 reacties
    • 636 weergaven
    • 1 reactie
    • 969 weergaven
    • 15 reacties
    • 1,2k weergaven
  6. windows loopt vast

• 7 reacties
    • 724 weergaven
    • 5 reacties
    • 587 weergaven
  7. vraagje cd menu

• 2 reacties
    • 554 weergaven
  8. Vraagje Lan status

• 0 reacties
    • 737 weergaven
  9. WinXP wil niet meer afsluiten.

• 9 reacties
    • 856 weergaven
  10. Linux vs SCO ?!

• 2 reacties
    • 2,1k weergaven
  11. PDF bestand uitprinten

• 5 reacties
    • 798 weergaven

• Mooi!   Ik zat al te denken aan het je stap voor stap door de installatieprocedure te leiden, om te kijken waar de bottleneck dan zat. Maar dat heb je nu dus zelf gedaan. Hartstikke goed!   Ik heb overigens geen idee hoe goed schotelboeren zijn in het opzetten van gemotoriseerde systemen? Hebben mensen daar ervaring mee? Ik las dat bijvoorbeeld in Spanje de installateurs weinig sjoege hebben van multifeedopstellingen, dus ik dacht misschien geldt dat in Nederland ook voor gemotoriseerde systemen. Die zullen denk ik vooral bij hobbyisten in gebruik zijn, en dus niet een standaardsituatie zijn voor een installateur?   Groet, A33 
    • Bu begin ik het te begrijpen. Dus nu nog een juiste config voor de astra-sm en er zou beeld moeten komen.
    • Vreemd dat die link niet werkt, ik heb hem nog een keer geprobeerd. Maar maakt niet uit het is wel duidelijk dat er haken en ogen aan zijn. Even een paar kerncentrales erbij is absoluut niet realistisch. En 100% veiligheid is met oorlogsrisico ook niet mogelijk. Toevallig was wel net in het nieuws dat Rusland een andere kerncentrale in Oekraïne niet bombardeert omdat die (nog) in dienst is. De gewone centrales worden wel aangevallen maar zoals bekend nul garantie.   Als ik naar de titel van het filmpje kijk staat erachter: The green energy trap. Inmiddels is wel duidelijk dat afhankelijkheid van fossiele brandstoffen uit onbetrouwbare regio's nogal een valkuil is. Ik kan weinig fout vinden aan wind en zonne energie in de buurt zolang dat inpasbaar is. Er is ook aardwarmte in beeld gekomen en in Frankrijk is enorm veel witte waterstof gevonden. Daarnaast hadden we veel verder moeten zijn met kernfusie maar dat kost helaas ontzettend veel ontwikkel tijd.   Duitsland en Italië willen of gaan trouwens langer door met steenkool voor elektriciteit productie, het is niet anders.
    • Blijk je dus handiger te zijn dat je had gedacht👍 Satfinder gebruikt?
    • 15°W 11341 V 20165 3/4 ID: Reuters TV News
  • Nieuwe aanmaken...