Ga naar inhoud

Software

Alles over software (Windows, mac os, linux, android)

13.421 onderwerpen in dit forum

1. opstart xp

• 4 reacties
    • 799 weergaven
    • 5 reacties
    • 859 weergaven
    • 5 reacties
    • 6,1k weergaven
    • 2 reacties
    • 618 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 505 weergaven
    • 5 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 4 reacties
    • 733 weergaven
    • 8 reacties
    • 767 weergaven
  2. gewiste bestanden

• 2 reacties
    • 538 weergaven
  3. probleem

• 5 reacties
    • 613 weergaven
    • 2 reacties
    • 717 weergaven
    • 11 reacties
    • 1,2k weergaven
  4. Help! muis klikt vanzelf

• 1 reactie
    • 3,3k weergaven
    • Sat4all vriend

scroll wieltje werkt niet

• Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 1,4k weergaven
    • Sat4all vriend

Geen driver voor ISDN-modem onder XP

• Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 705 weergaven
  5. LoveGate virus is aktief...!

• 2 reacties
    • 546 weergaven
    • Sat4all vriend

iso branden

• Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 785 weergaven
  6. 2x win xp

• 9 reacties
    • 849 weergaven
  7. modem booster

• 9 reacties
    • 794 weergaven

• Kimi Antonelli is de winnaar met zijn Mercedes, George Russel 2e.
    • @Drs. IJzerbout   Gratis  bier vandaag.
    • Max is de 7e uitvaller 10 ronden voor het einde door een lek in het koelsysteem.
    • Kan beter bij de betreffende gemeente geklaagd worden, die zijn er nogal gevoelig voor als raadsvergaderingen niet te volgen zijn, heeft iets met dat de politiek zichzelf enorm belangrijk vindt.
    • Dit is vrijwel wat ik bedoel, alleen heb ik mij verkeerd verwoord.   Ik bedoel een TV scherm, zeg maar een heel goede domme TV met goede specificaties, maar met een losse unit om apart van elkaar te kunnen vervangen.   Ik begrijp de marketing, ik met behulp van Samsung het smart gedeelte van de TV van iemand uit gezet, de NEXT-mini draait ergens in de TV kast eronder die netjes ondersteuning blijft geven, dan heb je eigenlijk al geen smart TV nodig. Die gene kan Skyshowtime gratis erbij krijgen i.v.m. ook van de samenwerkende provider een mobiel telefoon abonnement heeft, echter begrijpt die gene dat niet, heeft daar ook geen behoefte aan.   Dat lijkt mij eigenlijk zonde van het geld wat je allemaal voor die extra's betaald, maar wordt een domme TV met even goede specificaties goedkoper dan een smart TV met dezelfde specificaties, mocht deze er zijn?   Als ik het bericht van @Zilverhippie lees zou mijn conclusie zijn dat het juist duurder in aanschaf zal zijn i.v.m. het niet kunnen verzamelen van data, aan de andere kant als het smart gedeelte van de TV uit staat, wat valt er dan qua data te verzamelen?   Sorry voor het misverstand.
  • Nieuwe aanmaken...