Ga naar inhoud

Windows en zo...

Hier alles over het Windows OS en software

10582 onderwerpen in dit forum

1. Trojaan verwijderen?

• 3 reacties
    • 585 weergaven
  2. Data foetsie !

• 0 reacties
    • 852 weergaven
  3. Access bestand opent niet

• 7 reacties
    • 3k weergaven
  4. Heb jij een goede tip ?

• 0 reacties
    • 1.4k weergaven
  5. hoe kan ik op pc dvd+rw lezen

• 5 reacties
    • 4.8k weergaven
  6. password probleem w98/ windons xp

• 2 reacties
    • 567 weergaven
  7. Vijf nieuwe kritieke updates voor Windows !

• 0 reacties
    • 791 weergaven
    • 4 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 12 reacties
    • 1k weergaven
  8. Bios upgraden 1 2 3

• 40 reacties
    • 7.4k weergaven
    • 6 reacties
    • 1.2k weergaven
  9. 40tude Dialog !

• 3 reacties
    • 630 weergaven
  10. Windows Informatie Database !

• 0 reacties
    • 545 weergaven
  11. hoe instelling overzetten w98---w xp

• 1 reactie
    • 794 weergaven
    • 4 reacties
    • 727 weergaven
  12. IE probleem

• 5 reacties
    • 623 weergaven
    • 4 reacties
    • 617 weergaven
    • 1 reactie
    • 554 weergaven
    • 5 reacties
    • 784 weergaven
  13. Corrupt files

• 3 reacties
    • 726 weergaven

• Ne wil bij mij niet werken met de Vu Zero 4K. Moet erbij vermelden dat het een satelliet model is waar ik via de USB Tuner Turbo DVB-T2 ontvang. Getest met: openPLI van 25-05 enigma2-plugin-extensions-ci_plus_helper-openpli8.x_3_all Of enigma2-plugin-systemplugins-ciplushelper_5.2-r1_all en zelf met het rechtstreeks kopiëren van de map ciplus naar /etc  
    • Software update van antivirus Kasperky  gedaan en voorlopig lijkt probleem opgelost.
    • let wel op de CI module 803 werkt hier niet in 
    • Is op zich waar. MAAR er zijn wel meer aanleidingen hoor tot (zelf)moord zonder AI. Films die er toe leiden, wapens (die in Amerika makkelijk) te krijgen zijn. Drugs... of andere verslavingen.   Ik denk dat AI een "spannende" ontwikkeling is die wij nog (mogen) meemaken. Maar met alles geldt dat hier ook weer misbruik van kan worden gemaakt.   Je had ooit auto's en er ontstonden autodieven, je had/hebt internet en daar heb je spam, spoofing en hackers. Nu AI, tja...   Wat ik sowieso irritant vind is dat het wordt opgedrongen, nu in Google Chrome is het eerste antwoord van AI. Dus daar moet ik nog mee aan de slag want wil zelf bepalen van wie met het eerste antwoord op mijn vragen komt.   Ik maak ook regelmatig gebruik van de nieuwe ontwikkelingen (voor zover ik het nog kan volgen) zoals Chat GPT. En de ommekeer dat deze "dienst" nu ook on-line is, is wel weer een verbetering.   Maar een ander hekel punt is het volgende. Nederland maakt voor 90% gebruik van buitenlandse diensten, denk aan Windows, Outlook en de cloud. Wij zijn daardoor uiterst afhankelijk van... Amerika. Half Nederland maakt zich daar druk om behalve... inderdaad, de regering. En dat is pas eng. Als alles in Amerika blijft kan onze grote "vriend" T zomaar ergens de stekker uittrekken of laten beïnvloeden door AI.   Paranoia? Nee! Zeker niet maar toch.
  • Nieuwe aanmaken...