Ga naar inhoud

Windows en zo...

Hier alles over het Windows OS en software

10582 onderwerpen in dit forum

1. Armada 1700 en XP?

• 4 reacties
    • 531 weergaven
    • 1 reactie
    • 589 weergaven
    • 11 reacties
    • 876 weergaven
  2. Hou Spyware buiten! 1 2 3 4

• 47 reacties
    • 5.9k weergaven
    • 4 reacties
    • 786 weergaven
    • 10 reacties
    • 3.3k weergaven
  3. hotbar

• 3 reacties
    • 646 weergaven
  4. blauw scherm

• 4 reacties
    • 610 weergaven
    • 7 reacties
    • 820 weergaven
  5. Belangrijke update voor de Internet Explorer !

• 1 reactie
    • 577 weergaven
  6. hoe haal ik een versie van XP eraf?

• 4 reacties
    • 583 weergaven
  7. windows snelknoppen

• 4 reacties
    • 1k weergaven
  8. euro teken

• 11 reacties
    • 1.4k weergaven
  9. beeld gaat heel langzaam ?

• 2 reacties
    • 2.3k weergaven
    • 8 reacties
    • 2k weergaven
  10. word document

• 7 reacties
    • 2.9k weergaven
  11. ftp server draaien

• 6 reacties
    • 795 weergaven
  12. Nero Expres 6

• 2 reacties
    • 568 weergaven
    • 1 reactie
    • 2k weergaven
    • 7 reacties
    • 1.3k weergaven

• Is op zich waar. MAAR er zijn wel meer aanleidingen hoor tot (zelf)moord zonder AI. Films die er toe leiden, wapens (die in Amerika makkelijk) te krijgen zijn. Drugs... of andere verslavingen.   Ik denk dat AI een "spannende" ontwikkeling is die wij nog (mogen) meemaken. Maar met alles geldt dat hier ook weer misbruik van kan worden gemaakt.   Je had ooit auto's en er ontstonden autodieven, je had/hebt internet en daar heb je spam, spoofing en hackers. Nu AI, tja...   Wat ik sowieso irritant vind is dat het wordt opgedrongen, nu in Google Chrome is het eerste antwoord van AI. Dus daar moet ik nog mee aan de slag want wil zelf bepalen van wie met het eerste antwoord op mijn vragen komt.   Ik maak ook regelmatig gebruik van de nieuwe ontwikkelingen (voor zover ik het nog kan volgen) zoals Chat GPT. En de ommekeer dat deze "dienst" nu ook on-line is, is wel weer een verbetering.   Maar een ander hekel punt is het volgende. Nederland maakt voor 90% gebruik van buitenlandse diensten, denk aan Windows, Outlook en de cloud. Wij zijn daardoor uiterst afhankelijk van... Amerika. Half Nederland maakt zich daar druk om behalve... inderdaad, de regering. En dat is pas eng. Als alles in Amerika blijft kan onze grote "vriend" T zomaar ergens de stekker uittrekken of laten beïnvloeden door AI.   Paranoia? Nee! Zeker niet maar toch.
    • Ik krijg de melding niet met Kaspersky.
    • Vals alarm van je beveiligings software?
    • Ik kom mijn ultimo met Pli niet in, DCC geeft de 10057 socket error, FTP connected maar geen bestanden zichtbaar, vraagt user en ww ,volgens mij nooit ingesteld en  telnet not connected.  Ook met telnet zelf kom ik er niet in (om een eventueel ww te wijzigen) De ultimo is verder geheel functioneel, ook als cardserver. Een andere Vu in hetzelfde netwerk kom ik wel gewoon in.   Hoe kan ik er weer inkomen? 
  • Nieuwe aanmaken...