Ga naar inhoud

Mobiele, vaste telefonie en VoIP

Alles over telefonie...

2552 onderwerpen in dit forum

1. unlocken nokia 7110

• 1 reactie
    • 1.4k weergaven
  2. trucjes site

• 1 reactie
    • 2.3k weergaven
  3. Nederlandse Providers

• 1 reactie
    • 3.5k weergaven
  4. software???

• 1 reactie
    • 2.6k weergaven
  5. Nokia 3310 backup

• 1 reactie
    • 4.2k weergaven
  6. toestelcode siemens c35i

• 1 reactie
    • 3.2k weergaven
  7. Sim-kaart Geblokkeerd

• 9 reacties
    • 7k weergaven
  8. chip card reader

• 3 reacties
    • 3.2k weergaven
  9. Dejan

• 2 reacties
    • 2.8k weergaven
    • 5 reacties
    • 5.4k weergaven
    • Sat4all vriend

Programmeren Chipknip/Chipper

• Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 2.8k weergaven
  10. Simcard clonen

• 11 reacties
    • 6k weergaven
  11. telefoonboek uitlezen.

• 0 reacties
    • 3.9k weergaven
  12. Opwaardeer service KPN

• 2 reacties
    • 5.7k weergaven
    • 0 reacties
    • 3.9k weergaven
    • 5 reacties
    • 6.3k weergaven
  13. copy van prepay

• 2 reacties
    • 6k weergaven
  14. Siemens M35i

• 4 reacties
    • 2.8k weergaven
  15. Nokia 5130....

• 4 reacties
    • 4k weergaven
  16. hi prepay

• 2 reacties
    • 2.6k weergaven

• Ik was al eens bij een school op bezoek voor autisten. Ik stond paf wat die voor elkaar krijgen. Wat ik van die grummeltjes (bedoel jonge mensjes) ervaren heb dat er extreem hoog intelligentie achter verborgen gaat en extreme vaardigheid is ontwikkeld door toewijding en oefening. Dus vreemd vind ik het niet dat zo iemand alle andere delen van hun hersenen inzetten.  
    • als je van bastogne naar bohey rijd staat er een levensgrote reklame om de boorcomputer aan te passen   en ja kranten maken tegenwoordig meer blabla sensatie dan echt nieuws te brengen.Belgie is daar lekker voorbeeld van omdat ze gesponsord worden door bepaalde partijen en vadertje staat. Het laatste nieuw bv wordt vaak het leuge naartje genoemd en als je een commentaar geeft tegen blauw verschijnt het al helemaal niet.
    • aha kenners! Nu wist ik dat, van die aanpassingen ook best wel, maar of het in dit geval van toepassing was vraag ik me af. Met een laptop en interface naar de boordcomputer is dat in 5 minuten gefikst. Mocht je het bij de TÜV moeten laten checken heb je wel een heel groot probleem. Als je al de snelheidsbegrenzing weg poetst moet je ook niet verwonderd zijn dat die twee klojo's in de greppel belanden.   Telegraaf maakt het drama voor de lezers, dat was mijn punt.    
    • Ik ben er bijna, wie kan mij helpen met het volgende? Alles wordt correct weergegeven in mijn Oscam webinterface, inclusief de logo's (.tpl). Alleen de vrij te ontvangen kanalen worden niet goed weergegeven. Je ziet bijvoorbeeld 283D:FFFE@FFFFFE (1HD) en het logo wordt niet weergegeven, enkel de tekst. Ik heb gezien dat het bij anderen wel werkt. Wie kan mij helpen? P.S. De oscam.srvid is up to date
    • Over het laatste kunnen we het eens zijn.
  • Nieuwe aanmaken...