Ga naar inhoud

Mobiele, vaste telefonie en VoIP

Alles over telefonie...

2.561 onderwerpen in dit forum

1. operatorlogo

• 0 reacties
    • 1,8k weergaven
  2. klote hama

• 5 reacties
    • 2k weergaven
  3. Mijn GSM site......

• 0 reacties
    • 1,7k weergaven
  4. gsm motorola

• 3 reacties
    • 1,9k weergaven
  5. m35 postbank 300 gulden ?

• 4 reacties
    • 2,5k weergaven
  6. type siemens C35i

• 2 reacties
    • 2,1k weergaven
  7. Niet moeilijk

• 1 reactie
    • 2,5k weergaven
  8. T18s actieve klep

• 1 reactie
    • 1,9k weergaven
  9. programma voor puk code

• 1 reactie
    • 1,8k weergaven
  10. unlocken nokia 7110

• 1 reactie
    • 1,4k weergaven
  11. trucjes site

• 1 reactie
    • 2,4k weergaven
  12. Nederlandse Providers

• 1 reactie
    • 3,7k weergaven
  13. software???

• 1 reactie
    • 2,7k weergaven
  14. Nokia 3310 backup

• 1 reactie
    • 4,3k weergaven
  15. toestelcode siemens c35i

• 1 reactie
    • 3,3k weergaven
  16. Sim-kaart Geblokkeerd

• 9 reacties
    • 7,1k weergaven
  17. chip card reader

• 3 reacties
    • 3,3k weergaven
  18. Dejan

• 2 reacties
    • 2,9k weergaven
    • 5 reacties
    • 5,5k weergaven
  19. Programmeren Chipknip/Chipper

• 4 reacties
    • 2,9k weergaven

• Ja en? Dat is toch al jaren bekend? Illegaal kijken kun je duur te staan komen.  
    • Uit een noorse krant, dus even door google translate oid draaien.... https://www.nettavisen.no/sport/tatt-for-ulovlig-iptv-straffes-knallhardt/s/5-95-3016055
    • Wij hebben onlangs eens uitgerekend wat het kost voor een woonhuis om de winter door te komen met accu opslag waarbij je max 22kwh gebruikt per dag. Je komt zo over de 8 miljoen en dan hebben we het nog niet eens over het aantal zonnepanelen om die accu's gevuld te krijgen. Wanneer je dan nog een warmtepomp inzet wordt dit bedrag nog veel hoger want dan loopt het verbruik nog harder op, wanneer je dan ook nog eens je auto gaat opladen tja dan heb je veel tuin nodig en een flinke ruimte voor de accu's, past niet in een rijtjes huis nog in een twee onder een kap maar wel in een hele grote villa met veel grond, kortom een utopie. Een Kerncentrale is momenteel de meest eenvoudige oplossing om ons tekort aan energie op te lossen, echter is het weer de Politiek die het niet snel oppakt en alles maar voor zich uitschuift maar wel bepaald dat we snel van het gas af moeten en Elektrisch moeten rijden..... Als wij dit al in een uurtje uit kunnen rekenen snap ik echt niet waarom deze beslissingen uitblijven.    
    • het is effe zoeken hoe je die manuele aanmelding kunt vinden in je NordVPN en dan moeizaam per afstandbediening kunt invoeren in de plugin maar daarna is het eigenlijk, op een vreemde gui - restart na, in orde   werkt prima. https://on.orf.at/video/14020305/die-erste-mondlandung-ein-weltevent als voorbeeld (andere mediatheken ARD / ZDF / SRF / ORF ook) kan ik dus kijken op de Vu+  exteplayer 1.81 is wel voorwaarde op je image
    • Nou dat zou je verbazen. Eén van die andere grote vervuilers woon ik niet zo gek ver vandaan en ik werk er ook.
  • Nieuwe aanmaken...