Ga naar inhoud

Off topic

Alles wat ergens anders niet thuishoort...

18.473 onderwerpen in dit forum

1. Miami

• 12 reacties
    • 1,3k weergaven
  2. brackets

• 2 reacties
    • 611 weergaven
  3. Fiat STILO

• 5 reacties
    • 901 weergaven
  4. LoL

• 2 reacties
    • 613 weergaven
  5. Gratis domeinnaam

• 11 reacties
    • 1k weergaven
    • Sat4all vriend

Wat als werken je prive leven gaat slopen? 1 2

• Sat4all vriend
    • 26 reacties
    • 2,3k weergaven
  6. Chat op homepage!

• 1 reactie
    • 541 weergaven
    • 4 reacties
    • 491 weergaven
  7. ADSL informatie 1 2

• 29 reacties
    • 6k weergaven
    • Sat4all vriend

Ik ben toch niet de enige SPAM ontvanger??? 1 2

• Sat4all vriend
    • 21 reacties
    • 2,9k weergaven
    • 11 reacties
    • 836 weergaven
  8. 400ste bericht

• 5 reacties
    • 1k weergaven
  9. Het is zo ver, mijn 100Ste bericht :).

• 5 reacties
    • 538 weergaven
    • 11 reacties
    • 1,1k weergaven
  10. onveilige situatie

• 9 reacties
    • 1,2k weergaven
  11. Even een moment van bezinning ....

• 4 reacties
    • 980 weergaven
    • 5 reacties
    • 889 weergaven
    • Sat4all vriend

Hier is ie dan, bericht 2001.

• Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 776 weergaven
  12. phills

• 2 reacties
    • 1,2k weergaven
    • Sat4all vriend

schotel verbod 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 33 reacties
    • 13,5k weergaven

• Ik maak al 15 jaar of zo bestanden op Bluray  "Verbatim BD-R 25 GB 6x", die kan je nu al voor € 40,= per 50 stuks kopen. De opnames komen van Ziggo DVB-C en of diverse satellietzenders. Ik schrijf ze weg van een Enigma 2 box, met DCC naar mijn Laptop waar ook DVR-Studio HD 4 opstaat. Dat is (was)  eenmalig ca. € 80,=. Met dat programma kan je 1 op 1 de bestanden op Bluray schijven branden. De bestanden worden natuurlijk wel eerst ingelezen, maar daarna in pressies de zelfde kwaliteit als het origineel op de Bluray gezet. Dus met een eenvoudige PC of laptop staat een bestand van ca. 10 GB in ca, 40 minuten er op. (eerst even begin en einde instellen van de file en een Shapter maken).  Ik doe dit met Films, Opera's e.d. die ik voor later nog eens wil zien. Mijn ervaring met houdbaarheid is zeer goed. ( Voorheen werkte ik met DVR-R of DVR+R van Taiyo-Yuden, JVC en of Verbatim en de schijfjes daarvan zijn na ruim 30 jaar 100% in orde.) Ook met de Bluray is dat zo. Je moet er wel op de juiste manier mee omgaan.  Ik weet dat deze werkwijze eindig is, maar dat ben ik ook, nu 81. 
    • Schotelspeller : is het apparaat op die foto wel geschikt om buiten te gebruiken?
    • Mocht het niet lukken kun je proberen de antenne eens richting Duinkerke te draaien. In vogelvlucht is dit toch ongeveer 20 km minder ver dan Rijsel en heeft een gelijkaardig zenderaanbod. https://www.dabplus.fr/dunkerque 
    • Ik zou even op de **** kijken, daar verkopen ze kaarten die al wat activatie hebben. 
    • Is de Franse DAB verticaal of horizontaal gepolariseerd?   Vroeger had Pausat (DE) hele goede DAB versterkertjes.   Ben laatst ook op zoek gegaan naar een mastversterker en kwam deze tegen: VSNetwork F3RLB.   Deze is erg prettig geprijsd (nog geen twee tientjes) en heeft LTE+GSM filter. Wat misschien ook kan helpen voor de ontvangst (behalve een meer-elements antenne) zijn filters.. bijvoorbeeld een bandpassfilter 175-225MHz,  sperfilter voor de FM-band of hoogdoorlaatfilter. Wil je één specifieke frequentie ontvangen dan is een cavityfilter aan te raden.   Belangrijkste onderdeel voor ontvangst is de antenne.
  • Nieuwe aanmaken...