Ga naar inhoud

Off topic

Voor alle overige discussie

18342 onderwerpen in dit forum

1. DVD PRGAMMER AND EDITOR

• 0 reacties
    • 850 weergaven
  2. dlmaster.

• 1 reactie
    • 1.4k weergaven
  3. dlmaster.

• 1 reactie
    • 571 weergaven
  4. Postic Crew

• 1 reactie
    • 708 weergaven
  5. Postic Crew

• 1 reactie
    • 653 weergaven
  6. Prem**re files

• 2 reacties
    • 662 weergaven
  7. Prem**re files

• 2 reacties
    • 669 weergaven
  8. verwarde beginner

• 1 reactie
    • 634 weergaven
  9. verwarde beginner

• 1 reactie
    • 547 weergaven
  10. ERG GOEDE SPAANSE PAGINA

• 8 reacties
    • 892 weergaven
  11. ERG GOEDE SPAANSE PAGINA

• 8 reacties
    • 813 weergaven
  12. Channel editor voor philips !!

• 1 reactie
    • 735 weergaven
  13. Channel editor voor philips !!

• 1 reactie
    • 715 weergaven
    • 0 reacties
    • 916 weergaven
    • 0 reacties
    • 798 weergaven
  14. screenshots van satellietzenders.

• 1 reactie
    • 1.5k weergaven
  15. screenshots van satellietzenders.

• 1 reactie
    • 860 weergaven
  16. Duck 1

• 5 reacties
    • 1.3k weergaven
  17. Duck 1

• 5 reacties
    • 788 weergaven
  18. WAt ben ik toch een oen

• 1 reactie
    • 999 weergaven

• Trump zit op die plek omdat een meerderheid van de Americanen voor hem heeft gekozen, dat is een feit. Deze Egotripper zit er maar voor een ding..... er zelf en zijn familie heel maar dan ook heel veel beter van worden. Hij droomt al van een nieuwe Trump Tower in Teheran en een Trump Resort aan de diverse kustplaatsen in Iran. Wanneer America mee gaat doen met aanvallen op Iran is dit zijn enige beweegrede volgens mij.
    • Treinsurfers tesamen OP een trein , wereldrecord idioot surfen , 1 way ticket to .... 6ft under !!     Leuke groepssport , bv , fietsen , wandelen , volleybal , .... Jammer !!
    • Hij is geëlektrocuteerd en ook dood. Dus uh die gestoomde ballen doen hem geen pijn meer. Tja jongens blijven stoer doen. Je kan beter een echte groepssport doen zoals voetbal of ijshockey. Social media ziekte speelt natuurlijk mee in het copy-cat gedrag.
    • https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/170140-bloedonderzoek-soorten-bloedtesten-waarden-bloedonderzoek.html Ze nam wel drie van die behouders, vandaar dat ik zei tegen haar Dracula is er niks tegen...   Maar men moet zich ook aanbieden om zo'n onderzoek te doen, vooral op leeftijd gekomen, zijn heel veel waarden uit je bloed belangrijk voor behandelingen. Ja je bent druk met je leven en toch moet je tijdig eens een goede checkup laten doen, de APK zal ik maar zeggen.     Wat eruit volgt zal je de arts vertellen "eventueel ook telefonisch" na dat de laboratorium gegevens klaar zijn met vervolg stappen te nemen of niet.   gewoon een tip voor de oudere jongeren           
  • Nieuwe aanmaken...