Ga naar inhoud


Hardware

Alles over je PC en randapparatuur.


2755 topics in dit forum

    • 1 reactie
    • 1.6k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.3k weergaven
  1. hp deskjet 3816

    • 4 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 7 reacties
    • 1.8k weergaven
  2. drivers matsita dvd rom

    • 0 reacties
    • 1k weergaven
  3. Nieuw Ip adres is router vergeten

    • 6 reacties
    • 2.6k weergaven
  4. bios optimaliseren

    • 3 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 11 reacties
    • 28.5k weergaven
    • 7 reacties
    • 2.6k weergaven
  5. Krijg adslmodem niet geinstalleerd

    • 13 reacties
    • 3.4k weergaven
  6. nvidia twinview

    • 3 reacties
    • 2.2k weergaven
  7. laptop

    • 3 reacties
    • 2.5k weergaven
  8. Wat moet ik hiermee aanvangen???

    • 11 reacties
    • 3.8k weergaven
  9. Geluid Dell computer met Windows XP Pro

    • 10 reacties
    • 3.8k weergaven
  10. van pc naar laptop via?

    • 1 reactie
    • 1.6k weergaven
  11. G5 gepatched

    • 1 reactie
    • 1.7k weergaven
    • 0 reacties
    • 2.3k weergaven
  12. manual hp laserjet 4 plus

    • 4 reacties
    • 2.3k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.9k weergaven
  13. Geluid met DVD

    • 2 reacties
    • 1.8k weergaven


  • Berichten

    • Ik heb jaren voor de film en tv gewerkt, tijdens opnamen, speelfilm en commercials     Weet ik niet, ik denk dat Joost een snijdende beweging over zijn hals heeft gemaakt.   Wat betekend cut, of stop de camera.     Bij de film een gebruikelijke gebaar, dat er geen opnames zijn.   Zeg maar je bent aan het draaien, en er komt een produktie assistent aangelopen, die weet niet dat er opnames zijn, dan beweeg je vinger boven je hoofd, al draaiend, is de opname gestopt  beweeg je vinger over je keel.dat  betekend de opname is gestopt.   Tegenwoordig kan je dat keel gebaar niet meer maken, alhoewel ik gebruik het nog steeds. Auto komt achteruit gereden, op mijn aanwijzingen, dan gebruik ik ook dat gebaar, om te stoppen.  
    • Het zaakje stinkt.   Vind het eerder uitlokking, die vrouw moet juist gestraft worden. Zij was in eerste instantie in overtreding. Hetgeen daarna gebeurde is juist het gevolg van haar foute handelen.
    • Wat een ingewikkeld verhaal maak jij er van.     1.  De H versie van de 12500 is een mobiele processor, geen desktop variant.  Met CPU-Z kun je jou versie zien. En nee ze vergeten geen lettertjes.   2.  Meestal kun je hoger geklokt geheugen gebruiken, maar dan draait die natuurlijk wel op lagere snelheid dan wat het geheugen werkelijk aankan of je moet XMP aanzetten. Het is allemaal afhankelijk van je moederbord, en je hebt hardware compatibility lists.   Dual channel (2 sticks) is sneller dan single channel (1 stick) is ook vrij logisch toch?   En je kunt nooit teveel geheugen hebben.     3. Als je een nieuw systeem koopt ga je voor de latest and the greatest, dus altijd DDR5 kiezen.  Als je nu nog voor DDR4 gaat is dat niet verstandig.    4. De meeste intel CPU's hebben een GPU ingebouwd en dat werkt prima voor kantoor gebruik. Je kunt daar vrijwel altijd 2 monitoren op aansluiten.  Wil je meer dan neem je een losse grafische kaart, dat komt de CPU belasting ten goede.  Maar dan koop je toch geen 10 jaar oude grafische kaart? Natuurlijk krijg je dan bottlenecks.    Als je een kaart zoekt koop je een RTX 3050 of 4060 of iets van AMD. 
×
×
  • Nieuwe aanmaken...