Ga naar inhoud

Hardware

Alles over je PC, netwerk- en randapparatuur

6.231 onderwerpen in dit forum

• 10 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 9 reacties
    • 2k weergaven
  1. harde schijf herkenning

• 3 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,3k weergaven
  2. Maxtor HDD piept en kraakt

• 9 reacties
    • 1,8k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 14 reacties
    • 7,1k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,1k weergaven
  3. linksys Wap54g nog te redden.

• 2 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 6 reacties
    • 3k weergaven
    • 11 reacties
    • 2,5k weergaven
  4. dyndns problems ?

• 4 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 25 reacties
    • 4,5k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 1 reactie
    • 976 weergaven
    • Sat4all vriend

Moederbord en geheugen opgeblazen 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 30 reacties
    • 7,8k weergaven
  5. sweex modem geschikt voor orange?

• 2 reacties
    • 850 weergaven
    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,6k weergaven

• Ze hebben een versleutelde infrarood laser verbinding lopen met een capaciteit met 260 Mbit/s dus een film in 4K streamen is echt geen punt daar. LoL   Daarnaast is er een digitale 2.2 Ghz verbinding zie plaatje, daarbij zit waarschijnlijk ook meerdere audio kanalen. En uiteraard zal er backup zijn op UHF ergens  
    • Heb ik ook gelezen ben niet zo handig en lukte me ook niet helaas
    • https://www.sat4all.com/forums/topic/114222-draaibaar-afstellen-schotel-stap-voor-stap/  
    • @Tonskidutch nu doet Proximus het vroegere Belgacom het ook nog, je hebt internet van hen nodig om tv te kijken via de tv box, ze verkopen wel al een app tv model maar hierbij ook weer internet van Proximus nodig om de IP kanalen via hun netwerk te krijgen. al moet ik zeggen dat ik via m’n ouders kan inloggen op de Pickx app (hun tv abbo) met een fiber internet account (weliswaar een Proximus fiber lijn via een goedkopere provider). maar toont dus aan dat je eigenlijk niet verplicht bent om het internet van de provider te hebben, heb ook tot 7 april toegang tot Telenet tv via de app en dat werkt ook perfect, dus in deze ook een bewijs dat dit niet hoeft met internet van Telenet. misschien willen ze met het sluiten van toegang tot die app het enkel beschikbaar maken tot enkel Telenet internet verbinding,  maar daar kan je nog in foefelen als je iemand kent met een inlog met een tv box en Telenet internet abbo, het is allemaal niet feilloos.
  • Nieuwe aanmaken...