Ga naar inhoud

Hardware

Alles over je PC, netwerk- en randapparatuur

6.217 onderwerpen in dit forum

• 27 reacties
    • 5,9k weergaven
    • 16 reacties
    • 2,9k weergaven
  1. Moderated Firmware voor SMC

• 4 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,4k weergaven
    • 10 reacties
    • 976 weergaven
    • 6 reacties
    • 4,1k weergaven
  2. USB-telefoon voor Voipbuster?

• 3 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 1 reactie
    • 727 weergaven
    • 1 reactie
    • 1,2k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 7 reacties
    • 3,3k weergaven
  3. Draytek Wake on LAN \ WAN

• 0 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 10 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 2 reacties
    • 998 weergaven
    • 6 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 1 reactie
    • 792 weergaven
    • 7 reacties
    • 1k weergaven
  4. Booten van SATA raid lukt niet

• 7 reacties
    • 1,1k weergaven

• Goed, eindelijk weer echt tijd om weer eens verder te troubleshooten .. en nu met de juiste UART interface tools  Het ding heeft bijna nu 2 weken niet aan de stroom gezeten, maar er is iets verandert lijkt het want ....     Een USB met de backup van mijn VTi install wederom in de box gestoken, en ziedaar ... er is leven en hij ziet de twee files op de USB    Nu ga ik eens uitzoeken waar de schoen heeft gekneld, want ik heb het niet anders gedaan dan wat en hoe ik het nu deed      De bovengenoemde padden waar de solo2 in zoekt, heb ik elke keer gebruikt .. raar. Ga nu kijken of een andere USB drive een andere uitkomst heeft....       Als ik de frontkey aanraak, begint hij ook met deze drive netjes te flashen. Precies hetzelfde dus ... schiet mij maar lek.   Hier het hele log met laden en opstarten van de laatste versie openATV .....   openATV load.txt     Iedereen die zijn tijd heeft verdaan met het bijdragen aan dit topic hartelijk bedankt .. ik heb weer veel geleerd.   Voor de mensen die ook wel eens met de RS232 aan de gang willen, ik heb de volgende met succes gebruikt van Ali .. rond de €9,-    
    • Download werkt niet?  Ik stuur je wel een PM met mijn email adres 🙂 
    • De pagina werd aangepast en nu klopt de Europabeam wel van de Turksat 6A https://uydu.turksat.com.tr/tr/uydu-kapsama-alanlari
    • miele_w1xxx_oeffnen.pdf   Heb je hier iets aan? 
    • Ik zal proberen zijn STB hier te krijgen en voor enkele dagen, dan kan ik dit uitzoeken Thanks evrybody
  • Nieuwe aanmaken...