Ga naar inhoud

Hardware

Alles over je PC, netwerk- en randapparatuur

6.222 onderwerpen in dit forum

1. @home kabelmodem kraken?

• 8 reacties
    • 4,8k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 6 reacties
    • 1,4k weergaven
  2. XP/PRO en nulmodemkabel

• 2 reacties
    • 1,5k weergaven
  3. ADSL via Router

• 0 reacties
    • 1,8k weergaven
  4. hub + printer

• 10 reacties
    • 3,9k weergaven
  5. Asrock moederboard

• 10 reacties
    • 1,5k weergaven
  6. HD niet meer bekend onder XP ? HELP ;-(

• 4 reacties
    • 1,1k weergaven
  7. E-tech

• 1 reactie
    • 889 weergaven
  8. SATA of Ultra ATA 100

• 7 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 4 reacties
    • 2,7k weergaven
  9. usb of ethernet modem

• 6 reacties
    • 2,8k weergaven
  10. plaatsen 200gig hdisk

• 7 reacties
    • 1,4k weergaven
  11. Internet via satteliet

• 1 reactie
    • 1,1k weergaven
  12. Direkt ADSL ----> geen smtp server

• 13 reacties
    • 6,7k weergaven
  13. multimedia computer samenstellen

• 13 reacties
    • 1,6k weergaven
  14. netwerk

• 5 reacties
    • 1,3k weergaven
  15. photo deluxe

• 0 reacties
    • 786 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,7k weergaven

• Hoe moet ik het juist gaan omschrijven? Er zit wel degelijk een zenderlijst in de VU+. Schotel gaat dus effectief naar de gewenste positie. Krijg wel geen beeld en geluid. Ik denk, vermoed dat de motor niet in de juiste richting staat. Als de motor in zijn 0 positie staat zal de ontvanger zelf wel bepalen naar waar de schotel moet draaien. Toch? Logisch gevolg voor mij nu. De motor terug naar nulstand brengen en overnieuw uitrichten. De hamvraag: uitrichten naar het magnetisch zuiden? Ik ben maar alleen dus liefst een zo eenvoudig mogelijke uitleg. Ik ben wel in het bezit van een soort van militair kompas.
    • Hierbij het persbericht      https://www.voetbalkrant.com/n/1153054
    • .ik zou graag een doorvoer airco willen maken, weet iemand of dit mogelijk is kolom links op de foto klinkt hol maar zit waarschijnlijk wel constructie achter mijn vraag is kan dit of niet?
    • Volgens de Belgische pers zou een akkoord met Proximus en met een aantal kleine, niet-historische operatoren in de lucht hangen.   Geen idee wat dient te worden verstaan onder de noemer "kleine, niet-historische" operatoren, maar buiten TVVlaanderen en Telesat, zie ik niet direct over wie het anders zou gaan.   Mogelijks zou een deel van de oplossing bestaan uit het loskopppelen van het Belgische voetbal van het internationale voetbal dat ook door DAZN wordt aangeboden, waarbij enkel de Belgische competitie zou worden doorgegeven.
    • VU-Solo gekocht in 2014, nu blijft hij dikwijls hangen, zodat ik de stroom moet onderbreken, maar in principe staat die altijd op stand-by. Dus ik mag niet klagen over de kwaliteit van dit merk.
  • Nieuwe aanmaken...