Ga naar inhoud

CanalDigitaal / TV-Vlaanderen

Alles over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen

6.268 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

Feest bij CanalDigitaal 1 2 3 4 7

• Sat4all vriend
    • 100 reacties
    • 28,8k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 13 reacties
    • 13k weergaven
  1. zijn alle zenders van TVV goed te ontvangen?

• 6 reacties
    • 12,5k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 0 reacties
    • 4,4k weergaven
    • 2 reacties
    • 2,6k weergaven
  2. 2e kaart 1 Euro? 1 2 3 4

• 50 reacties
    • 17,7k weergaven
  3. hoe het beste kaart overnemen

• 2 reacties
    • 3,1k weergaven
  4. CD opzeggen ?? 1 2

• 15 reacties
    • 7,2k weergaven
    • 8 reacties
    • 4,1k weergaven
  5. Abbo overnemen

• 2 reacties
    • 2k weergaven
  6. Krijg geen update CanalDigitaal

• 10 reacties
    • 3,3k weergaven
    • 9 reacties
    • 10,9k weergaven
    • 20 reacties
    • 10,8k weergaven
    • 87 reacties
    • 24k weergaven
  7. Beeldkwaliteit TVV

• 7 reacties
    • 6,4k weergaven
  8. EPG-telekest TVV

• 3 reacties
    • 4,1k weergaven
  9. Tele 2 in letterbox

• 1 reactie
    • 2,3k weergaven
    • 41 reacties
    • 15,1k weergaven

• Probleem met de antenne is evident, kennelijk komt de ARD toevallig door vanuit Kleve, ZDF zit al weer verder weg, namelijk Wesel.    
    • Welnu simpelweg niet gecertificeerd voor het downloaden en weergeven van de Freestat noch Sly EPG. Dat was ook wel heel vreemd geweest als dit wel het geval was,, M7 heeft geen enkel uitzendrecht of distributie recht voor de Britse zenders op 28 oost.
    • Dat weten we dan wel weer. Maar die ontvangers zijn dan ook zo beperkt in mogelijkheden. . .
    • Lekker doorrijden? Ik denk eerder dat het bij velen dan toch haantjesgedrag is, en dat veroorzaakt ongelukken. Het is vooral agressie in het verkeer dat funest is. Daar wens ik niet aan mee te doen. Als de limiet 50 is in de bebouwde kom, dan rij ik 50. Zit er iemand met een grote asobak op mijn bumper, dan heeft hij pech, de limiet is 50. Ik laat me daar niet door opjagen. Het probleem met de boetes is, dat mensen die heel veel geld verdienen er nauwelijks door geraakt worden, terwijl iemand die minder bedeeld is door diezelfde boete keihard getroffen wordt. In Finland hangt de boete mede af van je inkomen, eigenlijk is dat wel eerlijker. Als iemand iets te hard rijdt is er dan nog een correctiefactor, dus dan valt het wel mee. Het gebeurt ons allemaal wel eens dat je per ongeluk iets te snel gaat, maar daar gaat het hier niet om. Als ik op de snelweg 100 ga, en iemand racet voorbij met 150, dan mag dat best met een flinke sanctie bestraft worden. Verkeersregels zijn er om veilig thuis te komen. Wie haast heeft kan ook 10 minuten eerder van huis gaan. Een auto is bedoeld als vervoermiddel, niet om als een projectiel over de openbare weg laag te vliegen. Voor mij is de auto ook geen statussymbool.
  • Nieuwe aanmaken...