Ga naar inhoud


watermolen

Lid
  • Items

    10
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

watermolen's prestaties

Enthousiasteling

Enthousiasteling (3/8)

1

Community antwoorden

  1. Ook met het tv-kastje van odido dit weekend een paar keer uitval van ongeveer 10 seconden. Het was geen uitval van de internet verbinding.
  2. ik zie het alleen bij BBC First en meestal een paar keer per uur
  3. De provider levert een betaalde dienst die niet goed uitgevoerd wordt. ik zeg niet dat de provider het signaal moet veranderen, zij moeten het oplossen met de zender want daar hebben zij een contract mee.
  4. Het is wel een probleem van je provider, daar heb je een contract mee. De provider moet het beter regelen met de zender daar worden ze voor betaald.
  5. mijn Tivusat kaart doet het al bijna een jaar niet meer ging in stappen, elke maand een paar zenders er af
  6. de vaste kosten zijn van de energie leverancier dat zijn dus niet de netbeheer kosten
  7. dit soort problemen had ik ook met mijn xtrend met het vervangen van wat condensators werkte het ding weer goed geheugen blijft krap, dat maakt het traag maar zonder storing als je het rustig aan doet pulse heb ik ook helaas lijken daar ook wat condensator problemen mee te zijn wel een super snel apparaat de beeld kwaliteit is wel iets minder dan de xtrend
  8. Jammer, heb zelf weinig mogelijkheden tot feed hunten. Te weinig ruimte voor een knappe schotel en te weinig kennis. Maar ik kijk wel in deze rubriek en naar aanleiding van wat ik hier zie probeer ik wel eens wat. En zo zie ik af en toch een leuk programma dat ik anders niet gezien zou.hebben. Nooit in me opgekomen dat het wel aardig zou zijn om een reactie te plaatsen. Ben meer een lezer dan een schrijver maar al die bijdragen worden zeer gewaardeerd.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...