Het was idd een tijdje beter.
Maar vandaag zijn ze terug. Hetzelfde type storing. En soms 15 minuten geen storingen en dan 2 of 3 na elkaar.
PS: Kan je geen tijden in Murdoch geven, daar ik de huidige afleveringen al allemaal gezien heb.
Heeft de receiver framesetting invloed op de opnames?
De fout zit nl. ook in opnames,
Kan de receiver alleen op 50 of 60 hz, of op multi (50/60) zetten.
Stond op multi, heb hem nu op 50 hz gezet.
Zullen zien of dit efect heeft.
Ik heb een storing frame per frame opgeslagen.
Als je de frames na-een bestudeerd dan vraag ik mij af hoe zulke storing kan optreden door de ontvanger.
De gebruiker heeft een contract met een provider.
Zijn er problemen, dan moet je de partij aanspreken waarmee je een contract hebt. (hier de provider)
Als die vaststelt dat het probleem zich verder upstream bevind, moet de provider die oplossen met de partij waarmee hij een contract heeft.
Het is niet aan de gebruiker om de problemen van de provider op te lossen.
Meerdere personen zien het probleem hier met BBC First.
Kunnen die niet allemaal een ticket openen bij hun provider.
Misschien dat er bij hun dan een lichtje gaat branden dat zij toch eens BBC First moeten aanspreken.
PS: Een Whatsapp groepje is niet aan mij besteed. Ik doe nl. niet mee met de whatsapp rage.
Op 25/02 ontving ik dit antwoord van BBC Studios:
Conclusie: Wij hebben geen probleem.
Het is lokaal en daar kunnen wij niets aan doen.
M7: Wij kunnen niets vinden.
Dus het zal wel aan de gebruiker liggen.
Ik weet het niet meer.......