Ga naar inhoud


Welke receiver


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Begonnen met een Nokia 9600... een Humax 5400 gekocht en vrijwel onmiddellijk terug verkocht... Nu terug een Nokia 9600 wegens "voor mij het beste toestel".<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koop gewoon de Humax, goedkoper,makkelijker leverbaar en een kwaliteitsreciever met vele mogelijkheden en zeker zo goed als de 9600. Je krijgt er zeker geen spijt van !!!!! <P>ex Nokia bezitter<P>exDumber<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Incognito:<BR>Waarom heb je je 5400 er al weer zo snel uitgegooid? Dit vraag ik omdat ik mijn D-box wil verkopen en van plan was een 5400 te kopen.<P>LDP<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan 'n d-box en een 9600 niet vergelijken!<P>Zo zit je bij de d-box vast aan Irdeto, bij de 9600 heb je één CI en daar stop je in wat je wilt...<P>Die Humax was wel leuk, maar er is nog veel werk aan de winkel om die uit te roepen tot ontvanger van het jaar... Een goede editor voor de kanalenlijst is nog altijd niet op de markt, de huidige soft heeft zo nu en dan zijn kuren (verandering van taal om er maar één te noemen).<P>De gewoonte zal ook hier een rol spelen: mijn eerste 9600 kocht ik zo'n 4 jaar terug... ben een tijdje terug even vreemd gegaan (de Humax 5400) maar zit nu terug bij Nokia (met een 9600!) en heb ik de Humax verkocht.<P>De Humax zou je ook kunnen bestempelen als 'prachtig', maar dan moet er eerst nog wat (edit)software op de markt komen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om eerlijk te zijn, ik heb reeds 12 Humax 5400 gekocht. Allemaal voor vrienden en er zijn er zelfs 2 bij die al een Nokia hadden, ondertussen hebben zij hun Nokia verkocht.<P>Zeer degelijk toestel.<BR>Ietsje minder voor een Newbie. Reden hiervan is dan de handleiding zuinig is. Voor de rest heeft het tal van voordelen. Je moet maar eens kijken in de satellietmagazines van de afgelopen maanden.<BR><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

een "zuinige" handleiding ?<BR>vind het zelfs zeer "zuinig".<BR>ik dacht dat de handleiding van de <BR>echostar zeer slecht was, maar die<BR>van de humax is niets beter.<BR>feit is dat het een leuke ontvanger<BR>is, die snel zapt, en geen kuren heeft.<BR>wil je echter alles zien, en niet<BR>een hele stapel kastjes naast, en boven<BR>op elkaar, dan is er voor mij maar 1<BR>ontvanger, de ad3000ip. deze is niet<BR>geheel vrij van "nukken", maar (bijna)<BR>alles zit d'r op, en aan. verder is dit<BR>een van de weinige ontvangers met een<BR>ingebouwde positioner. er is een editor<BR>voor beschikbaar, en dit is voor de hobby-<BR>gebruiker toch wel onontbeerlijk.<BR>bijvoorbeeld om de feed transponders op een<BR>snelle en simpele wijze in te voeren.<BR>dit zijn voor mij de hinderpalen een humax<BR>te nemen. vooral de motorsturing is jammer.<BR>verder is de prijs van de hummer niet echt<BR>concurrerend te noemen. f1050 betaal je minimaal<BR>in nederland terwijl je de echo3000 voor<BR>ongeveer f1400 in huis hebt. voor die slordige<BR>f350 een positioner, analoge ontvangst, en<BR>de mogelijkheid tot editen via de pc.<BR>de humax is voor de gemiddelde kijker echter<BR>meer dan voldoende denk ik.<BR>maarja, over smaak valt niet te twisten.<BR>prutsie.<BR><P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de vraag was dus van buiter!!!!!!!!!!!!!!<P>!!!Ik ben benieuwd welke receiver(s) iedereen thuis heeft staan om naar zo veel mogelijk kanalen te kunnen kijken.!!!!<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Humax 5400 en kijk irdeto en seca.<BR>Hij bevalt prima. Ik heb wel even heimwee gehad naar de 9500, maar ik zou nu niet meer terug willen.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondergetekende heeft zich verwend met een AD3000ip met D2Macdecoder(nostalgie), draaibare schotel en dan via een relais + diseq switch gekoppeld aan een Nokia 9500 die aan een vaste Astra schotel zit. Heel handig als je tijdens het zoeken even vlug iets op Astra wilt zien. Bovendien, al heb je een 3000, wat zou het leven zijn zonder dvb2000 cool.gif<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Humax 5400 en kijk irdeto en seca.<BR>Hij bevalt prima. Ik heb wel even heimwee gehad naar de 9500, maar ik zou nu niet meer terug willen.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

CAPTAIN PICARD<BR>Wat bedoel je ermee "de vraag was dus van buiter!!!!!!!!!!!!!!<BR>!!!Ik ben benieuwd welke receiver(s) iedereen thuis heeft staan om naar zo veel mogelijk kanalen te kunnen kijken.!!!!<BR>"<BR>Ik wil gewoon weten wat iedereen thuis heeft staan om te kiezen wat ik zelf neem ik wil namelijk straks zoveel mogelijk zenders thuis ontvangen<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...