Ga naar inhoud


Welke receiver


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hey, waar zitten de Nokia's 9800 !?<BR>Ik heb er eentje en ben er zeeeeeeeer tevreden over ook !!<BR>met aston/seca 1.03 NO PROBLEMS !<BR>Soft MA 1.2 werkt wel wat traag MAAR goed !<BR>anders prima ontvanger hoor,<BR>Wat ik hoorde over Humax 5400 , is dat de beeld kwatiteit niet zo goed was als Nokia !?<BR>let wel dit heb ik "gehoord", dit beweer ik niet !<BR>Dit zou vooral op vallen op BIG screen tv's.<P>Standaard Vaicess ( mocht wel Irdeto geweest zijn ) en 1 CI slot.<BR>Wat wil je nog meer, zeer handig bij de Nokia 9800 is de functie van extra fav lijsten en vooral ook de functie " satteliet actualizeren "<BR>Yes geen settings lijsten meer nodig , gewoon de sat even auto laten afscannen en klaar, hij toon meteen welke nieuwe posten er gevonden zijn.<P>waaw en nu de reacties....<P>mvg satGoofy<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een 1.20 mtr dish met Nokia D-Box 9500 (DVB2000) Pace positionar en Waveline SpectraView<P>Oh en nog een Amstrad SRX1001, maareh die hangt al een half jr niet meer aan het net tja tekort aan stopcontacten he' 8-)<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...