Ga naar inhoud


Welke receiver


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

he SatTurk - was dit nou een lijst van je eigen apparatuur of een catalogus van je lokale sat.winkel?<BR>Heb je trouwens nog ruimte over in je woonkamer voor een TV?<BR> wink.gif<BR>2old<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha 2old tja ruimte is hier altijd al een gebrek geweest, nee de Echostar en de Nokia 9500 staan op de slaapkamer op een 240cm sat. aangesloten de rest staat beneden op een 180cm sat schotel. Wel heb ik maar een HELE kleine stereo toren anders paste het er niet meer in :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by buiter:<BR><B>Ik ben benieuwd welke receiver(s) iedereen thuis heeft staan om naar zo veel mogelijk kanalen te kunnen kijken.<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Tja, I heb hier een simpele PACE PLATINUM SECA IRD staan. Een heel eenvoudig te bedienen kastje..<P>Ik mis alleen nog wel een hoop mogelijkheden. Zo heeft hij aan de achterkant een seriële en paralelle aansluiting voor PC, maar software daarvoor heb ik nog niet gezien...<P>Ik heb er ..nog.. niet mee gewerkt met een goldwafer o.i.d.<P><P>------------------<BR><BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK HEB ONDER ANDERE EEN D BOX MET DVB 2000 EN TOT NU TOE HET BESTE WAT IK HEB.VAN HUMAX HEB IK GEEN IDEE .UITERST TEVREDEN<BR>HIGHLANDER<P>------------------<BR>NO FEAR

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK HEB ONDER ANDERE EEN D BOX MET DVB 2000 EN TOT NU TOE HET BESTE WAT IK HEB.VAN HUMAX HEB IK GEEN IDEE .UITERST TEVREDEN<BR>HIGHLANDER<P>------------------<BR>NO FEAR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Humax 5400 en een Strong 8000.<BR>Ze bevallen allebei wel eigenlijk. <P>Strong:<BR>Standaard geleverd met canal digital kaartje.<BR>Goedkoper dan de humax.<BR>Seca interface.<BR>Info over het programma goed.<BR>Opzoeken kanalen volgens canal digital of eigen.<BR>Handig kanalen verplaats menu.<BR>Mindere afstandsbediening. Ligt niet lekker in de hand.<BR>Zoek het maar zelf uit handleiding.<P>Humax.<BR>Irdeto interface en twee vrije slots.<BR>Handig dat er een Aston interface in kan.<BR>Goed vast te houden afstandsbediening.<BR>Handige submenu's om voorkeurskanalen in te stellen.<BR>Hndige optie om de zenders door te bladeren met een klein voorbeeldscherm.<P>Als prijs de doorslag moet geven kies gerust een Strong 8000.<P>Als je meer mogelijkheden wilt hebben neem een Humax.<P><BR>Bbrrrr Iceman<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik een Sabre (=Pace) analoge ontvanger, een Philips (902) D2-Mac decoder en een SVA100 Videocrypt decoder. Voor digitaal heb ik een Micronik TV-BOX1100s met Irdeto CAM en Astoncrypt SECA-CI (V1.00).<P>Wat me opvalt is dat nog niemand een PC gebruikt met DVB-kaart. Ik zit er nl over na te denken om dat een keertje te gaan avonturieren, lijkt me veel flexibeler als al die verschillende ontvangers met ieder zijn beperkingen. Heeft iemand hier misschien ervaring mee???<P>------------------<BR>

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Canal+ doos, ofwel zo'n Philips ding, de DSX7071. Doet niets zonder die smart card van Canal+. Maarre, na het zoeken van de goede second source software voor de smart card via onze Italiaanse vrienden en het modificeren ervan werkt het op alle kanalen. Zonder modificeren achteraf ook trouwens, maar mijn smart card wijzigde de software zomaar door een verkeerde spoorbelegging op de layout. Sluiting bij het insteken..... <BR>Oppassen dus, alleen inserten als ie in standby staat.<BR>Zonder Canal+ card werkt het kinderslot niet, deze doos is doorspekt met C+belangen.<BR>EPG doet niets zonder C+card.<BR>Verder heb ik nog een amstrad voor D2MAC.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by pitbull:<BR><B>Ik heb een Canal+ doos, ofwel zo'n Philips ding, de DSX7071. Doet niets zonder die smart card van Canal+. Maarre, na het zoeken van de goede second source software voor de smart card via onze Italiaanse vrienden en het modificeren ervan werkt het op alle kanalen. Zonder modificeren achteraf ook trouwens, maar mijn smart card wijzigde de software zomaar door een verkeerde spoorbelegging op de layout. Sluiting bij het insteken..... <BR>Oppassen dus, alleen inserten als ie in standby staat.<BR>Zonder Canal+ card werkt het kinderslot niet, deze doos is doorspekt met C+belangen.<BR>EPG doet niets zonder C+card.<BR>Verder heb ik nog een amstrad voor D2MAC.<P><BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Vreemd dat bij jouw die EPG dan niet werkt. Ik ken iemand en die gebruikt Voyager met z'n Season interfaceje, en daar werkt alles perfect (kindeslot weet ik niet trouwens). En ik dacht tevens dat die seca-dozen landcode hadden, nou hij ontvangt ook de franse K-channels etc etc, maar ik weet dus niet of dit normaal is, heb zelf geen officiele seca-doos....<BR><P>------------------<BR> smile.jpg

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

JEP TOXID heb ook nog een DVB PC kaart .<BR>Was ik vegeten dat ,dat ding ook nog in mijn PC zit smile.gif<P>Is leuk zo'n ding vooral als je een 22" monitor hebt net als mij ,maar ja, gebruik die kaart meestal alleen maar om te DOWNLOADEN..MP 3 s bijvoorbeeld smile.gifsmile.gif<BR>Zo'n 150 in een uur ofzo smile.gifsmile.gif<P>En nee jongens het geld groeit me niet op mijn rug ..jammer genoeg ..<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi all<P>heeft er iemand eigenlijk al een Nokia MM9850T getest, gebruikt ?? If so, zou ik graag weten of ie de moeite is. (is OnDigital box)<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...