Ga naar inhoud


Welke receiver


Gast

Aanbevolen berichten

oOOOOOOOHHHHHHHHhhhhhhhhh<P>ok dan ,<BR>ikzelf heb :<P>1 meter draaibaar en daarop een <BR>echostar LT8700 (D/D2mac ,videocrypt) die<BR>mijn D-BOX aanstuurt,die doorgelust is via een duitse mediabox..<P>2de opstelling is :<P>nokia 9200 en een Humax5400CI met aston seca<BR>en dit aangesloten op een astra/hotbird positie..<P><BR>De 2de opstelling zonder de nokia9200 vind<BR>ikzelf het mooiste en goedkoopste smile.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb een Humax 5400 met aston seca 1.0 modul. Helaas hangt ie regelmatig (2 tot 8 keer zappen) vast, waarna ik hem uit/aan moet zetten met de RC. Ik weet niet waar het aan ligt. De een zegt e Hummer, de ander de Aston. Verder tevreden met de Hummer, maarja, het is mijn eerste dus.....<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ontvanger waarme je op dit moment nog het meeste mee kunt en dus ook de ontvanger voor de actieve hopper is nog steeds de mediamaster 9600 met een Echostar LT8700.<BR>Als tweede is het de Echostar AD3000 welke een combinatie is van Digitaal Analoog en posisioner waarbij je de ontvanger nog kunt uitbreiden met een D2mac decoder.<BR>Tevens is deze ontvanger voorzien van een tricontrol afstands bediening waarbij je dus je ontvanger de TV en je video recorder kunt bedienen met 1 afstandsbediening.<BR>Als derde is het de humax die vele beperkingen heeft t.o.v. de bovenstaande ontvangers ( geen analoog dus ook geen mogelijkheid voor d2mac geen positioner geen polarizer besturing enz.)<BR><P>------------------<BR> <A HREF="http://www.satnerds.com" TARGET=_blank>http://www.satnerds.com</A>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja dan zal ik ook maar iets schrijven , ik heb een AD3000IP met Seca en Irdeto common interface , daarbij heb ik een LT8700 met een mm9500 , in het begin was het ff wennen met de 3000 maar ik heb er tot op heden geen spijt van , een prettige ontvanger met een hoop mogelijkheden ,vooral de geiintegreerde positioner is onmisbaar vind ik. Al met al een hoop zenders op de buis met weinig hardware er omheen.<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs ik als enthousiaste sagt hobbyistt heb een hekel aan opgestapelde doosjes ieder met zijn eigen aansluitingen die een gigantische spaghetti achtig puinhoop creeeren, en waardoor het niet mogelijk is op een normale wijze gewoon te zappen (eerst postitioner sturen, dan het scart schakelen, dan het ontvanger... belachelijk...)<P>En andere familie leden willen ook af en toe tv kunnen kijken zonder eerst een hele opleiding electronica te gaan volgen... <P>Voor mij moet dus zoveel mogelijk in een enkele kast.<BR>Echostar ad3000ip dus. <BR>Oja, en omdat die e-i-k-e-l-s van BSkyB nog niet hun videoguard uit handen laten, heb ik ook helaas een aparte Sky digibox nodig voor de Britse zenders.<P>2old<P><BR>------------------<BR><p>[This message has been edited by 2old4this (edited 06 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 5400 en ben héél tevreden! Was blij dat ik van die Spartaanse DVB menu's in de 9600 af was!<P>- Humi kan 3 coderingen tegelijkertijd aan! Nokia 1....ja, sommigen spelen hier graag discjockey.. LOL<P>- Humi heeft -bijna- Dolby Digital<BR>- Schakelt snel (zeker gezien grafische soft)<BR>- leuke functie dat je uitzendingen kan "memoriseren" zodat ze de volgende keer...automatisch "aanfloepen"<BR>- En dan nog een timer die tenminste WERKT, wat van die Ulidoos NIET gezegd kon worden! Je kon met moeite de dag zelf programmeren..nadien ging niet meer! Nu programmeer ik wekelijks/dagelijks!<BR>- De klok in 5400 is veel stabieler!<BR>- Als laatste de TXT die in VBI pulsen naar de TV gaat! i.p.v. slechte geëmuleerde txt van de vorige generatie...<BR>Ja, de keuze is aan jou....maar ik heb toch genoeg hinten gegeven?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk toch al die sat-liefhebbers die ieder hun eigen voorkeur parameters loslaten op de<BR>diverse top ontvangers.<P>Ik heb gisteren mijn Humax verkocht, het steeds voorlopen van het audio (2 tot 4 frames), geen volume-regeling van de digitale uitgang (resulteert in meerdere afstands bedieningen), het altijd vastlopen van de 5400 wanneer je van een seca naar een irdeto zender schakelt (wie zei ook alweer dat als een CI-jockey moest wisselen bij een 9600???, ik reset mijn 5400 als een jockey!)gaf voor mij de doorslag (minder ergenis) de Nokia 9600 in ere te herstellen.<BR>Ik gebruik m'n TV enkel als monitor dus is het teletekst-signaal handiger als dat wordt ontvangen en te bedienen door de sat-tuner.<BR>(met wat extra Ram is de 9600 de snelste en de mooiste teletext ontvanger)<BR>Wanneer je enkel Seca kijkt ontvang je alle gecodeerde behalve de duitsers en Filmnet / <BR>Griekenland maar heb je hiervoor (met seca-CI)wel alle Italianen (engels gesproken) en Fransozen.(3-schotels met diseqc en 5x LNB)<BR>Jullie begrijpen het al ik kijk weer naar m'n good old 9600 en wacht nog even op betere tijden totdat alles beter onder controle c.q. uitontwikkeld is.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by buiter:<BR><B>Ik ben benieuwd welke receiver(s) iedereen thuis heeft staan om naar zo veel mogelijk kanalen te kunnen kijken.<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>MANHATTAN DSR-2500 APCI . Dit is de ontvanger die ik sinds 6 weken in bezit heb.<BR>Ik moet zeggen met een zeer mooi en handig menu alleen jammer dat er nog weinig software voor te vinden is. Volgens ***-Uden<BR>komt dat wel afwachten dus. Ik ben er in ieder geval very happy mee.<BR>GAROETUH JP<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dat zijn wel veel reveivers voor een TURK heb je ze ook voor verkoop of is alles in gebruik (lijkt me niet) mail me dan<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te beginnen ben ik HARDSTIKKE nederlander, ik vond echter de Alias wel leuk :-) NOPE die dingen zijn niet te koop wel heb ik nog een 9500 staan die pas twee maanden oud is (de papieren heb ik er nog bij) deze is met ORIGINELE acs 1.2 kaart wel te koop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...