Ga naar inhoud


overstappen van Office 2000 naar 2003 waar moet ik rekening mee houden?


gerrit B

Aanbevolen berichten

Ik heb altijd gewerkt met mijn office 2000 pakket, maar krijg regelmatig documenten toegestuurd die opgemaakt zijn in word 2003, met als gevolg dat sommige opmaken niet gepakt worden.

Vandaar dat ik mijn office 2000 wil vervangen door 2003.

 

Moet ik voordat ik dat doe eerst voorzorgsmaatregelen treffen om te voorkomen dat bestanden spontaan weg zijn of is dat niet nodig?

 

Voor de rest maak ik gebruik van outlook en natuurlijk wil ik de ontvangen/verzonden berichten en de e-mailadressen behouden zonder ze straks allemaal weer opnieuw in te moeten toetsen.

Hoe moet ik dat doen, of blijven deze vanzelf bewaard?

 

suc6

 

Gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


De enige die een beetje roet in het eten kan gooien is access, die databases werken soms met versie specifieke dll versie gevoelige onderdelen, ik had zo een complexe kostenverwerkingsdatabase voor een trucker opgebouwd met macros ed erin, die deed het na installatie van 2003 niet meteen. Ik moest access xp er los bij installeren en daarna kon ik het wel openen in access 2003. Waarschijnlijk miste ik een dll of zo.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

weinig peoples hebben die office pro versie met access.

maar is wel iets om op te letten

 

er zijn overigens veel bedrijven die handige routines hebben laten schrijven in vba voor de office bundels.

echter alle vba modules die men schrijft voor office zullen moeten worden getest en aangepast waar nodig.

 

 

cheers

A Girl Called Johnny

The Waterboys

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

je had gelijk

 

Ik had voor de zekerheid toch maar alles gekopieerd, maar onnodig want zodra ik outlook voor de 1e keer opstarte begon de teller van postvak IN te lopen en kwamen stuk voor stuk al mijn berichten weer in de postvak in ed.

Enigste probleem was wel dat alles er weer ingezet werd als ongelezen.

Na er eerst een 50 tal te hebben aangeklikt vondt ik de knop "alles markeren als gelezen" en dat probleem was ook opgelost.

Alleen krijg ik nu een heel andere indeling dan wat ik normaal gewend was dus nog even uitzoeken hoe ik dat weer terug krijg.

 

Suc6

 

gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...