Ga naar inhoud


Wave Frontier: 55 of 90 cm ?


Gast Tim Peeters

Aanbevolen berichten

Heb hier een Alps twin lnb voor 26 oost op de T90.

Hij zit tussen 2 normale lnb vastgetrokken met tywraps.

Werkt uitstekend, al moet ik wel zeggen dat het uitrichten wat gevoeliger is dan bv 7 oost die ook op dezelfde manier vast zit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 243
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@sattaz en @-=_NeO AtOmiC_=- Thanks for your reply!

 

Ik heb eindelijk de 26 oost met de ALPS Twin LNB te pakken gekregen .. ontvangst is heel gevoelig maar het lukt idd wel met een T90. Ik heb beeld maar kan alleen de BER niet op nul krijgen. Afwachten hoe goed het beeld zou zijn als het regent of waait.

 

Ik moet nog het werk op het dak afmaken (een 2de kabel doortrekken, 2de switch bijplaatsen etc).

 

Ik heb trouwens een oude triax 110 met singel LNB naar 7W gericht. Geniet nu weer van Nilesat:)

 

Hopelijk is Nilesat 201 (de opvolger/vervanger van de huidige 101/102 Nilesat) ook vvor ons te ontvangen is. Deze zou in juni van start gaan.. ik ben benieuwd.

Vu+ Duo HD, VTI-Image

Samsung EcoGreen 1.5 TB

Wavefrontier T90 (13°E / 19.2°E / 23.5°E / 26°E / 28.2°E)

Triax 110 (7°W)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

Mensen vandaag hebben ze bij mij op het dak de T90 van Wavefield geinstalleerd met 8 twin lnb's en natuurlijk een twin tuner van Clarketech..... ik kan mijn vingers niet van de afstandbediening houden.... Wat een beeld dat je krijgt niet normaal. Aanradertje voor iedereen....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gefeliciteerd, en veel kijkplezier.

 

Wanneer zien we de foto's?

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...