Ga naar inhoud


abel telecom ervaring


holles

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heeft er iemand voor mij een kopie van de firmware voor mijn Copperjet 1616-2P? Ik heb adsl over analoog. Vorige week is het modem zijn firmware kwijtgeraakt en het kan volgens de helpdesk (stelletje nono's daar) nog wel weken duren. Onder op het modem staat op de sticker HLF-1616_2PNL88-01. Ik zou heel erg geholpen zijn als iemand een backup van zijn firmware en config wil mailen zodat ik zelf mijn modem weer nieuw leven kan inblazen want enige medewerking van de helpdesk van abel is ver te zoeken.

 

Groet,

 

Bosi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Ik zie ook op de site staan 4 MB. Eerste jaar 9,95 daarna 17,95 P/M

ik heb een telefoonaansluiting Budget Phone KPN 9.70 P/M.

 

zie ik het nu goed, eerste jaar 9,95 Abel 9,70 KPN totaal 19,65 P/M

 

zit daar ook het ADSL gedeelten van de KPN bij in ???

of zie ik verborgen kosten over het hoofd. ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

In de voorwaarden is het mij niet geheel duidelijk, hoe de kosten

van Abel internet zijn verdeeld.

 

Vermelden zij daatwerkelijk alle kosten, zie hierboven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Bedankt ik had in het verleden ook wel eens gehoord bij een andere provider dat de KPN ook nog een extra bedrag in rekening bracht.

 

Weet jij ook hoe lang het duurd van aanvraag tot aansluiting?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
Gast Henri Aalten

Ome Merde, bedankt voor deze link, mijn zoekfuntie gaf deze niet aan.

 

 

Ik overweeg een overstap te maken naar VOIP van Abel Telecom.

Echter wil ik eerst even wat gebruikerservaringen weten.

 

Het gaat mij alleen op de VOIP, dus niet het internetgedeelte.

 

Het gaat mij om de volgende punten.

 

Verstaanbaarheid

Echo

gekraak

ruis

Faxverkeer met een losse bestaande fax T38 (eventueel mogelijk)

Nummerweergaven.

 

Graag jullie gebruierservaringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fatfreddy: een proefabo bij Abel is niet mogelijk: je zit er gelijk een jaar aan vast. Ook als Abel, zoals bij mij, het presteert de aanvraag zo te verprutsen dat ze geen lijn opleveren. In september aangemeld. Vanaf november de mislukte aanvraag te proberen te annuleren. Zonder succes. Heb nu al ruim half jaar via andere provider, maar Abel wil toch geld van me zien voor een dienst die ze me niet hebben kunnen leveren. Nooit doen. zoek via google maar eens op abel klachten. Op diverse internetfora regent het klachten over deze club. Het riekt naar oplichterij. Betaal liever iets meer voor een echte provider maar ga asjeblieft niet met Abel in zee (tenzij je graag in de ellende zit)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Borus: Ik stelde de vraag eigenlijk meer aan Henri ik zit momenteel bij budgetphone en na wat aanloopproblemen gehad te hebben werkt het nu eigenlijk wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Voor mijn ouders die bij Orange Cable zitten heb ik ook lang gezocht naar een goede combinatie van internet en VoIP. Uiteindelijk zijn ze bij Orange Cable gebleven en hebben hun KPN-telefoonnummer geporteerd naar Budgetphone. Die portering hebben ze begin mei aangevraagd en zou op 13 juni worden uitgevoerd.

 

Op 6 juni hadden ze nog steeds geen bevestiging van de KPN ontvangen, dus even naar Budgetphone gebeld. Bleek de opdracht voor de portering bij hun bureau dat zulke dingen regelt te zijn blijven liggen. Toen ging het plotseling heel snel: op 12 juni lag de bevestiging van de KPN voor de opzegging m.i.v. 13 juni in de brievenbus en een paar uur later de inloggegevens van Budgetphone in het postvak van Outlook. En inderdaad doet VoIP het nu sinds 13 juni.

 

Abel Telecom hebben we ook overwogen, omdat ze goedkoper zijn. Maar de service schijnt over het algemeen miserabel te zijn. Hierover zijn genoeg ervaringen op internet te vinden. Een goede indicatie vindt ik altijd het telefoontarief dat je voor de helpdesk moet betalen. Hoe hoger het tarief, hoe slechter de service. Budgetphone bereik je via een gewoon telefoonnummer in Leiderdorp (netnummer 071).

 

Mijn ouders hebben trouwens een Fritz!Box Fon WLAN 7140 die als router op het Motorola kabelmodem (SB5100E) van Orange aangesloten is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...