Ga naar inhoud


UPS rj45 naar usb kabel?


WPW

Aanbevolen berichten

Net een nieuwe ups binnengehad, staat er in de handleiding dat de signalering via een rj45 naar usb kabel gaat.. ok, ik zoeken, zit er een rj45 naar rj45 kabel in met 2 draadjes kruisaangesloten... mja, iemand enig idee hoe dit aan te sluiten aan een usb plug?

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
Citaat:
Opgelost... mja... beetje blind enzo, eerst doen dan handleidig leze... hahaha, het kl*te ding was uit de originele doos gevallen in de transportdoos. Is wel een dikkere kabel.


Ik heb ook net weer een UPS aangeschaft deze echter bedoeld voor de TDT twin met HD omdat stroom nu eenmaal 100% onbetrouwbaar is hier, echter is die enkel aan pc besteed, er zit geen gewoon stopkontakt op maar wel van die pc voeding aansluitingen vrouwtjes, om maar geen nieuw topic te openen hiervoor even hier.

Zijn er kabels die wel een stopkontakt bevatten vanaf een UPS? Zoniet koop ik wel zo´n doe het zelf stekkerblokje en knip ik de doorlus kabel door om zo toch een standaard kontaktdoosje te maken. Maar liever koop ik het gewoon kant en klaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Nee die zijn er niet, ik maak ze altijd zelf van een normale verleng bak en een losse plug.


Dank u! Dan haal ik morgen de spulletjes en bouw er zelf 1, hij moet nu toch nog voledig opladen. Al mijn andere upsén hebben wel een gewone stekker ingang naast het doorlussen en verwachte dat bij deze ook.

Nogmaals bedankt dat scheelt me zoeken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...