Ga naar inhoud


Welke datum hebben jullie nu in de CDS kaart?


Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

  • Reacties 426
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@digitaal kijker,

 

 

Citaat:
de volgende 3 dagen zullen ze weer opduiken de update meldingen lol

 

 

Zelf heb ik erg veel lol in dit draadje, maar dan wel in de positieve zin van het woord.

 

Erg veel informatie verzameld inmiddels en er is dus meer duidelijkheid geschapen. Het zou ook leuk zijn als dit voor de Irdeto kodering zou op gaan, maar hier heb ik nog een lange weg te gaan, met gelukkig wel Seca als ondergrond.

 

Het is maar net wat je doet met de informatie uit draadjes als deze en wat je er uit haalt, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mensen die elke maand ofzo problemen hebben met hun update's hebben hier miss veel aan,zodat ze weten dat de update puls werkt.

maar mensen die geen problemen hebben zullen dit niet lezen denk ik.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt tot het einde van de maand signaal en dan worden we al zenuwachtig als de laatste dag van de maand ervoor er nog geen update is?

Als men nu eens gaat mekkeren als na bijv 10 dagen in de nieuwe maand er nog geen update is kan ik dit begrijpen maar zoals nu gepost wordt vind ik dit alleen maar boardvervuiling, maar ja wie ben ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Je hebt tot het einde van de maand signaal en dan worden we al zenuwachtig als de laatste dag van de maand ervoor er nog geen update is?

Als men nu eens gaat mekkeren als na bijv 10 dagen in de nieuwe maand er nog geen update is kan ik dit begrijpen maar zoals nu gepost wordt vind ik dit alleen maar boardvervuiling,

 

Helemaal mee eens..

 

Citaat:
maar ja wie ben ik.

 

Geen idee laugh

 

Maar in ieder geval iemand die zich niet druk maakt om de update,

net zoals ik.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Citaat:
Je hebt tot het einde van de maand signaal en dan worden we al zenuwachtig als de laatste dag van de maand ervoor er nog geen update is?
Als men nu eens gaat mekkeren als na bijv 10 dagen in de nieuwe maand er nog geen update is kan ik dit begrijpen maar zoals nu gepost wordt vind ik dit alleen maar boardvervuiling,


Helemaal mee eens..

Citaat:
maar ja wie ben ik.


Geen idee laugh

Maar in ieder geval iemand die zich niet druk maakt om de update,
net zoals ik.





Hebben julie de maandelijkse update al? Ikke wel elke maand,is dat normaal? :D

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Welke datum hebben jullie nu in de CDS kaart?

Even kijken.. CANALDIGITAAL - 2008/02/29!

Staat tegenover dat ik nog beeld en geluid heb op Consumenten TV, en alleen geluid op Discovery Science/Disc. Travel//Geschiedenis/Holland Doc/Humor TV/MGM/Nederland4/NGC Wild. Playboy zal om 21:00 gok ik ook wel geluid geven..

Maar ook het etalagekanaal alleen geluid, terwijl dat in settopbox zit (ik heb basis). De codering is zeker aangepast. Nou, dan hoef ik iig geen themapakket aan te schaffen met mijn Xcam Angel.

Even gecheckt, en jawel, wel beeld op het themapakket met de officiële CDS/TVV CAM.. Even kijken of ik vanavond met officiële CAM vanzelf de update krijg (zal wel niet), anders even heractiveren.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste vrienden, wie nog een maandje via het tv vlaanderen pakket wil genieten van de thema kanalen mag zijn kaart niet naar 30/04/2008 laten gaan .

Zorg voor een cam die geen update doorlaat of zet je dreambox thuis op je netwerk (wel zonder de kabel van de sat antenne!)

en kijk dus over het netwerk naar je andere dreambox wink

Voor degene die dit dus hebben is het een maandje mee pikken.

Anders is het natuurlijk te gek voor woorden he

 

 

ps, het is dus door de maand april op je kaart te krijgen dat het thema pakket vervalt(want de maand maart staat al op je kaart)

Ja wadde, moeilijk uitleggen eigenlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wanderer
Dit moet je wel doen vóór middernacht!!!!

Ik moet niks.. Na middernacht gaat ie gok ik op zwart, dan heractiveer ik (of kan je 's nachts niet heractiveren?), en dan komt er wel weer licht.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

snachts kan je ook updaten,gaat hier zelf sneller snachts,

altijd op 10 minuten binnen als ik een updatepuls aanvraag.

 

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Origineel bericht van: wanderer
Dit moet je wel doen vóór middernacht!!!!

Ik moet niks.. Na middernacht gaat ie gok ik op zwart, dan heractiveer ik (of kan je 's nachts niet heractiveren?), en dan komt er wel weer licht.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...