Ga naar inhoud


Welke datum hebben jullie nu in de CDS kaart?


Aanbevolen berichten

006a CANALDIGITAAL : 2008-04-30

006c TV VLAANDEREN : 2008-03-31

 

Maarja, heb hem vandaag ook (nog) niet (lang) op een zender uit het TVV pakket gehad, maar dat zal ongetwijfeld wel goedkomen ergens tussen nu en eind deze maand wink

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 426
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: macmart
Hier ook canal digitaal op zwart. Datum inderdaad 29-2-2008. Heraktivatie via internet gedaan en binnen 10 min weer beeld. Kaart staat nu op 30 april.


Hier ook op zwart, zal zo een heractivatie doen.

nvl

DM7000 Pli Jade2, DM7025 Openpli, DM7025+ Openpli 25-5, DM800 Gemini 5, Vu+ Duo Openpli.

Visiosat G4: 13, 19.2, 23.5, 28.2 - 3 Twin en 1 Quad lnb.

Selfsat + Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

@All,

 

Gezien de vele problemen op dit moment van mensen die de (her)activatie niet hebben binnen gekregen ben ik eens gaan kijken, nieuwschierig als ik ben.

 

De normale update's voor serial en PPUA lijken niet te lopen, dus is het niet vreemd dat deze nu niet binnen komen.

 

Problemen aan de kant van CD, morgen zullen we het weten.

 

Voor mensen die wel eens verder kijken dan hun neus lang is, werp eens een blikje in de 0136 wanneer deze langs komt, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle zenders werken nu weer met beeld en geluid geloof ik, maar mijn PC doet het niet meer.. Tja, elektronica werkt op rook, en als de rook eruit is, dan werkt het niet meer. In mijn standalone werkt het wel.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mojo,

 

 

Kan kloppen, zonder speciale veranderingen op de kaart zou je een update over PPUA moeten krijgen en die loopt nog niet.

 

Lijkt wel of ze het druk hebben met Irdeto (los koppelen ?), gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het vermoeden dat CCcam 2.0.8 de update wél ontvangt, maar de entitlements NIET bijwerkt. Om andere redenen vandaag een herstart gedaan, en zónder dat er een nieuwe EMM was gekomen wél de datum naar 30-04.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Henksat,

 

 

Goeie opmerking.

 

 

Citaat:
vandaag een herstart gedaan, en zónder dat er een nieuwe EMM was gekomen wél de datum naar 30-04.

 

Dat heb ik al eens vaker gelezen, dat na een reset de datum wel goed wordt weergegeven, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: André
Mis alleen nog geluid bij Mezzo. Ook na heractiveren en opnieuw inlezen van de zenders van die frequentie.


Hallo André,

Ik heb 3 cam's en heb het uitgeprobeerd. Bij mijn Aston 1.05 heb ik ook geen geluid en de MediaGuard + de Powercam Pro geven geen probleem.

Groeten, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...