Ga naar inhoud


CD update juli al binnen ?


jippiejajee

Aanbevolen berichten


Citaat:
Heeft iemand de card updat van CD al binnen voor juli ?
Bij mij staat ie nog op 30 juni ? normaal wordt hij in eerste week geupdate


er was al eens een moderator die er ziek van werd, over dergelijke thema-vragen die zich elke maand of tweemaandelijks herhalen.

ik begrijp jullie fascinatie ook niet wat dat een ruk uitmaakt.

cheers

Walking On The Moon

The Police

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Heeft iemand de card updat van CD al binnen voor juli ?
Bij mij staat ie nog op 30 juni ? normaal wordt hij in eerste week geupdate


er was al eens een moderator die er ziek van werd, over dergelijke thema-vragen die zich elke maand of tweemaandelijks herhalen.

ik begrijp jullie fascinatie ook niet wat dat een ruk uitmaakt.

cheers


tjonge jonge wat is er mis mee dat te vragen, tis toch een forum niet waar ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch even als je update normaal gewoon binnenkomt over vele maanden en hij blijft dan in keer achter dan mag toch gerust vragen of anderen hem al wel hebben gehad, als iedereen hem gehad heeft en ik niet dan maak ik me pas echt zorgen en ga ik aan de gang met de software. Ik doe dat liever niet als het niet nodig is en anderen ook de update nog niet hebben. Maar goed vriendelijkheid kost niks, vondt het behoorlijk bot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jippiejajee, dat is waar dat het een forum betreft over satelliet relevante aspecten en vragen over de techniek.

 

echter je mag nalezen (sinds meer dan twee jaar) wordt deze vraag elke maand, tegen de maandwissel, steeds opnieuw gevraagd

 

gek he, dat er een maandelijkse update van je abonnement kaart maandelijks danwel tweemaandelijks gebeurd..?

 

wat als je op je abonnement geen update binnen krijgt?

dan zijn er drie dingen die fout gegaan zijn en twee dingen die je kunt doen

 

in volgorde:

1

je hebt rondom de verzending van een dergelijke update niet lang genoeg de receiver en dus met kaart op een abonnement zender laten staan (tijdrelevant)

2

je hebt je receiver uit (niks nada) in plaats van standby op een provider relevante zender

3

jouw kaart groep dat als serialnumber bekend staat , is aan statistisch onderzoek onderhevig, en Canal DIGITAAL zorgt er voor dat die kaart groep enkel een update puls krijgt na een heractivering om allerlei statistische analyses op los te laten.

 

immers jij meld je met een probleem en dat kan met een dreambox richtingwijzend zijn

 

doen1`

je zorgt voor een nieuwe puls, dus heractiveerd de kaart per internet

doen2`

je zorgt voor een juiste emulator die de pulsen correct laat passeren naar je kaart

 

cheers

Walking On The Moon

The Police

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal maar betalingsachterstand hebben...

 

Juli, ja die draait gewoon door tenzij de kaart geblokkeerd wordt natuurlijk of codes noodgedwongen aangepast door een hack ofzo.

 

Daarom zijn providers ook niet blij met gehackte coderingen. Als ze vaker de codes wisselen kan dit extra irritatie opleveren bij betalende abbonees omdat ze zwart beeld krijgen voorgeschoteld en moeten bellen voor beeld.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...