Jump to content

Recommended Posts

Posted

http://www.bvn.nl/tvgids/tvgids?date=20070806&time=1440

 

Dit is nog eens leuk , ik keek er vroeger ook naar ,

dagelijks , dit was echt een leuk actueel programma ,

op een aangepast niveau voor kinderen !!

Wie vindt zo'n programma's ook ten top ,

en zijn jullie ook blij met zo'n programma's ??

 

Bij mij ging het vooral om de presentatie ,

tja , als kind was het een leuk programma !!

 

Dus nog een goede , leuke reden om eens BVN te kijken <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Posted

Lieve kijkbuiskinderen, tutututuut.

 

Oogjes dicht en snaveltjes toe . . . .

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Posted

Even nadenken...

Met Bor de wolf, Lowieke de vos, Ed en Willem Bever, Momfer de mol, Mevrouw ooievaar, Meindert het paard,... en de uil die noemde Jacob, maar daar ben ik niet zeker meer van.

Posted
Citaat:
Even nadenken...
Met Bor de wolf, Lowieke de vos, Ed en Willem Bever, Momfer de mol, Mevrouw ooievaar, Meindert het paard,... en de uil die noemde Jacob, maar daar ben ik niet zeker meer van.

Yep <img src="/forums/images/graemlins/smile.gif" alt="" />
Goud van oud <img src="/forums/images/graemlins/shocked.gif" alt="" />


 

Posted
Citaat:
Even nadenken...
Met Bor de wolf, Lowieke de vos, Ed en Willem Bever, Momfer de mol, Mevrouw ooievaar, Meindert het paard,... en de uil die noemde Jacob, maar daar ben ik niet zeker meer van.


Chico lama

Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!!

 

Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2

Posted

heb er nooit naar gekeken, was ver voor mijn tijd.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Posted

Jummie eindelijk eens het echte nieuws op televisie...

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Posted
Citaat:
Citaat:
Even nadenken...
Met Bor de wolf, Lowieke de vos, Ed en Willem Bever, Momfer de mol, Mevrouw ooievaar, Meindert het paard,... en de uil die noemde Jacob, maar daar ben ik niet zeker meer van.


Chico lama


Juffrouw mier en stoffel de schildpad <img src="/forums/images/graemlins/smile.gif" alt="" />

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Posted

Vergeet niet de gezusters hamster

en volgens mij is er ooit nog even een

vis in het spel geweest blub, blubberdeblub . . .

 

En dan ook nog even dat lekkere kippetje . . .

was er ook nog niet meneer de raaf?

 

tis lang geleden en zo onschuldig.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Posted
Citaat:

was er ook nog niet meneer de raaf?





Ja dat was Kra Kras bij Paulus de bos kabouter

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Posted
Citaat:
was er ook nog niet meneer de raaf?

HG CC


Die was er idd ook zie fabeltjesweb volgens hun waren er minstens 60 personages.

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Posted

Pfff, ik kan die serie zowat dromen, die kleine van mij is er helemaal gek van.

 

Ik heb een aantal DVD's van de serie, maar ik vind het nog steeds leuk

-- Alle wijzen komen uit het oosten --

-- En de rest is er gebleven --

 

 

VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s

Posted

Wij hebben ook een aantal dvd's.

Het blijft leuk.

Jammer dat de fabeltjeskrant destijds vervangen is door het leerzame Sesamstraat.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...