Ga naar inhoud


snelheid testen


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 204
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

2029 kbps is volgens deze test mijn snelheid bij BBNED via speedlinq. Dit terwijl ik een 20 mbit abbo heb en normaliter 11.500 kbps haal, maar vanaf het afgelopen weekend kom ik niet meer boven de 2 mbit. De Helpdesk van Speedlinq heeft gisteren een lijnmeting gedaan en komen ook niet verder dan 1984 kbps. Ik wacht nu op actie van BBNED. Hebben andere Speedlinq/BBNED gebruikers hier ook last van?

 

Renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels heeft men bij BBNED blijkbaar in de centrale wat aangepast. mijn upload is nu 866 kbps en mijn download 10.189 kbps. Verder heb ik gemerkt dat als ik mijn modem rechtstreeks op het Isra punt aansluit ik bijna 1 mbit in snelheid er op vooruit ga. waarden gaan naar 11.350. Is het normaal dat een ADSL splitter (ik heb ISDN) zoveel snelheidverlies geeft? moet ik tevreden zijn met deze snelheid als ik een 20 mbit abbo heb? volgens snelheidstest van BBNED zit ik op 1542 m van de centrale.

 

Renzie

post-1155-1318259486,9792_thumb.png

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dan ook maar even.

 

1461132-ScreenShot001.jpg

 

Wel bij 6,5 km van de centrale.

 

Als dit zo blijft en stabiel dan klaag ik niet.

Hoewel, upload mag iets minder download mag ietsepietse meer.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...